P
petra
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja akkep:moi täällä ois mies tulossa sinnepäin ja kiimassa.......
kiinnostaako?
Ei voi vähempää kiinnostaa. Vedä kätees.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja akkep:moi täällä ois mies tulossa sinnepäin ja kiimassa.......
kiinnostaako?
Alkuperäinen kirjoittaja petra:Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Eikö Taivalkoski, Kuusamo akselilla ole puutteessa olevia naisia. Posio taitaa olla höpö höpö...
Moikka kiimainen. Olen Petra, päälle kolmenkympin vaan en neljääkymppiä. Olen tarjoilijana Rukalla. Voisin kiimaiselle tarjoilla jotain. Haluttaako?
Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Ei Petrra, vaan Petra......
Mistäpä tiedät mikä mulla jalkojen välissä on. Onko täällä kukaan varma kuka kirjoittaja on mies tai nainen tai joku pikku mukula tai joku murkkuikäinen koltiainen..Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kiimaisen järki on valunut jalkojen väliin
Mira ja Petra on sama henkilö ja mies kaiken lisäks.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kiimaisen järki on valunut jalkojen väliin
Mira ja Petra on sama henkilö ja mies kaiken lisäks.
Kiimainen, olen Rukahovissa tarjoilijana. Tule sinne, menemme työvuoroni loputtua yökerhoon ja sen jälkeen minun työasuntooni eli hotellihuoneeseeni. Siellä saat nuolla ja nussia turpeaa vittuani. Olen muuten posliini.Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:No meilaa, niin sovitaan aika ja paikka, niin nuolen ja nussin turpean vittusi...
Alkuperäinen kirjoittaja petra:Kiimainen, olen Rukahovissa tarjoilijana. Tule sinne, menemme työvuoroni loputtua yökerhoon ja sen jälkeen minun työasuntooni eli hotellihuoneeseeni. Siellä saat nuolla ja nussia turpeaa vittuani. Olen muuten posliini.Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:No meilaa, niin sovitaan aika ja paikka, niin nuolen ja nussin turpean vittusi...
Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Annappa vähän tuntomerkkejä itsestäsi, niin tietää oikeaan posliiniin kullinsa upottaa??
Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Jos et ole feikki, niin pistä meiliä tulemaan? Minähän olen ukko mies ja minä en miltään "hovimestarilta" rupea kyselemään.. Siinähän on käryn vaara olemassa..
Hei Kiimainen, kun et näytä pääsevän Petran kanssa puusta pitkään, mitenkä olisi minä Mira. Rakastan seksiä, kuka minut tyydyttää, ehkä se olet sinä Kiimainen.Alkuperäinen kirjoittaja petra:Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Jos et ole feikki, niin pistä meiliä tulemaan? Minähän olen ukko mies ja minä en miltään "hovimestarilta" rupea kyselemään.. Siinähän on käryn vaara olemassa..
Taidat olla aika arka nahjus, etkä mikään mies. Minä voin olla kanssasi ja nussia vain yöllä, mutta sinä reppana et uskalla tulla kun pelkäät eukkoasi.
Nussisitko minua kunnolla myös pyllyyn ja suuhun?Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:Mira, taisit olla se Taivalkosken tyttö. Ikä ei haittaa, vaikka aika nuori olet. Pääasia että olet kypsä ja järkevä nainen..