Haluttais naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIIMAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja KIIMAINEN:
Eikö Taivalkoski, Kuusamo akselilla ole puutteessa olevia naisia. Posio taitaa olla höpö höpö...

Moikka kiimainen. Olen Petra, päälle kolmenkympin vaan en neljääkymppiä. Olen tarjoilijana Rukalla. Voisin kiimaiselle tarjoilla jotain. Haluttaako?

Täällä olis 40v tiukkakroppainen varattu mies. Kiinnostaisko? Millainen itse olet?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kiimaisen järki on valunut jalkojen väliin :)
Mira ja Petra on sama henkilö ja mies kaiken lisäks.
Mistäpä tiedät mikä mulla jalkojen välissä on. Onko täällä kukaan varma kuka kirjoittaja on mies tai nainen tai joku pikku mukula tai joku murkkuikäinen koltiainen..

Jos ovat miehiä, niin eikö ole muuta tekemistä kun täällä terrorisoida.

No meilaa, niin sovitaan aika ja paikka, niin nuolen ja nussin turpean vittusi...
Kiimainen, olen Rukahovissa tarjoilijana. Tule sinne, menemme työvuoroni loputtua yökerhoon ja sen jälkeen minun työasuntooni eli hotellihuoneeseeni. Siellä saat nuolla ja nussia turpeaa vittuani. Olen muuten posliini.

No meilaa, niin sovitaan aika ja paikka, niin nuolen ja nussin turpean vittusi...
Kiimainen, olen Rukahovissa tarjoilijana. Tule sinne, menemme työvuoroni loputtua yökerhoon ja sen jälkeen minun työasuntooni eli hotellihuoneeseeni. Siellä saat nuolla ja nussia turpeaa vittuani. Olen muuten posliini.

Vai kiimainen posliini tarjoilija Rukahovissa. Etsin sinut siellä ;)

Annappa vähän tuntomerkkejä itsestäsi, niin tietää oikeaan posliiniin kullinsa upottaa??

Kysy ravintolan hovimestarilta Petraa, hän hakee minut.
Työvuoroni on iltatyötä, kestää 01 saakka. Maanantait on vapaat.

Jos et ole feikki, niin pistä meiliä tulemaan? Minähän olen ukko mies ja minä en miltään "hovimestarilta" rupea kyselemään.. Siinähän on käryn vaara olemassa..

Jos et ole feikki, niin pistä meiliä tulemaan? Minähän olen ukko mies ja minä en miltään "hovimestarilta" rupea kyselemään.. Siinähän on käryn vaara olemassa..

Taidat olla aika arka nahjus, etkä mikään mies. Minä voin olla kanssasi ja nussia vain yöllä, mutta sinä reppana et uskalla tulla kun pelkäät eukkoasi.

Taidat olla aika arka nahjus, etkä mikään mies. Minä voin olla kanssasi ja nussia vain yöllä, mutta sinä reppana et uskalla tulla kun pelkäät eukkoasi.
Hei Kiimainen, kun et näytä pääsevän Petran kanssa puusta pitkään, mitenkä olisi minä Mira. Rakastan seksiä, kuka minut tyydyttää, ehkä se olet sinä Kiimainen.

[/quote]
Hei Kiimainen, kun et näytä pääsevän Petran kanssa puusta pitkään, mitenkä olisi minä Mira. Rakastan seksiä, kuka minut tyydyttää, ehkä se olet sinä Kiimainen.

[/quote]

Voitaisiin tutustua ensin webissä.

g.
[/quote]

No laita Mira meiliosoite tänne tai meilaa tonne osoitteeseen joka näkyy tulla aiemmin.

Yhteistyössä