Haluun nuolla multaisia perunoita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
ja kellarin lattiaa!!! Ihan hirveitä nää mieliteot. Nää on pahimmat kaks. Tekis oikeesti mieli nuolla multaisia perunoita ja kellarin lattiaa. Kaks viikkoa oon taistellu itteni kanssa etten vaan tee oikeesti noin. ihan sairasta :laugh:
eilenkin makasin yöllä sängyllä ja haaveilin noista.

Jos oot raskaana,niin ymmärrän! Mulla oli ihan samanlaisia mielihajua.Olisin halunnut myös maistaa hiekkaa,puun kaarnaa jne.
Olisin myös voinu vaikka asua kellarissa. :D Autotalli olis kyllä ollu vielä parempi. :p

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mun kaverilla oli halu nuolla betonia... ja syödä serlaa...

ootsä raskaana vai tykkäätsä muuten vaan kellarin lattiasta ja multasista perunoista? :D

nuo jo menee aika yliäyräiden :D

onneks itellä ei ollu mielitekona kuin JÄISET mansikat ja vadelmatkin kävi paremman puutteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:

ootsä raskaana vai tykkäätsä muuten vaan kellarin lattiasta ja multasista perunoista? :D

onneks itellä ei ollu mielitekona kuin JÄISET mansikat ja vadelmatkin kävi paremman puutteessa.

mikään muu paperi ei kuulemma käyny...serlaa sen olla piti :D

Mä olen kanssa lukenut jonkun artikkelin, jossa sanottiin, että raskausajan OUDOT mieliteot kertoo jostain puutostilasta. Artikkelissa joku raskaana oleva nainen kertoi ahmineensa muurilaastia.

Kellarin lattia on kans ihan jees, mutta vielä parempi on maanalaisten parkkihallien lattia, se bensa tekee siihen ihanan lisän! No, ei onneksi enää tee mieli, mutta raskaana ollessani mulla oli ihan järkyttävä parkkihalli- (plus kellari yms. )fetissi. Meidän vieressä on valtava maanalainen parkkiluola, jossa mä vaelsin mieheni kanssa useasti. Mä oikein imin sitä hajua itteeni! Juuri ja juuri sain hillittyä itteni nuolemasta sitä lattiaa.

Ihan tuttua. Himoon auttaa mullan haistelu. Miulla oli oma kukkamultapussi kaapissa, jota kävin aina haistelee. Ja tulipahan loppuraskaudesta vaihdettua omat kukkamullat pariin kertaan ja vaihdoin sukulaistenkin multia... :whistle:

KUmma juttu. Lambi ois paljon pehmeempää :D

Laasin himoitseminen on yleensä kalkin puutosta. Mulla ei oo ikuna ollu mitään outoja mielitekoja, nyt kolmas raskaus menossa. Olen syönyt koko ajan raskaus vitamiinia yrittäessäni lasta, odottaessani ja imettäessäni.

KUmma juttu. Lambi ois paljon pehmeempää :D

betoniseinät oli kuulemma ihan hirveitä paikkoja ku ne seinät näytti niin herkullisilta :p

Mies ei uskalla ostaa multaisia pottuja kaupasta kun se on varma et hiivin yöllä salaa niitä nuolemaan. Valmiiksi pestyjä vaan ostaa:)
onneksi meillä ei oo semmoista kellaria minkä lattioita voisin nuolla!

Tuosta tulee mulle mieleen B12-vitamiinin puute, kun eikös sitä pitäisi saada multaisista kasviksista, tai parhaitenhan sitä saa lihasta ja muista mätänevistä eläinkunnan tuotteista, mutta niiden lisäksi siis. Mutta en tiedä voisko puutos oireilla mitenkään outoina mielitekoina.

Yhteistyössä