Haluun nuolla multaisia perunoita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veikkaisin myös jotain puutostilaa. Öhhh, kehtaisitko ottaa asian esille neuvolassa, varmaan voisivat ottaa verikokeita? Itse en tuollaista ole kokenut, en raskaana enkä "normaalitilassa", mutta äidilläni oli yhdessä vaiheessa pakkomielle raakaan (siis kuivaan) makarooniin?!? Eikä ollut silloin siis raskaana. Hänellä oli jonkun vitamiinin puutostila, en muista enää minkä. Mutta se oli ihanpakkomielteistä, hetken jo pelkäsin että onkohan hänellä alkanut viirata ;)

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
mun kaverilla oli halu nuolla betonia... ja syödä serlaa...

ootsä raskaana vai tykkäätsä muuten vaan kellarin lattiasta ja multasista perunoista? :D

nuo jo menee aika yliäyräiden :D

onneks itellä ei ollu mielitekona kuin JÄISET mansikat ja vadelmatkin kävi paremman puutteessa.

mikään muu paperi ei kuulemma käyny...serlaa sen olla piti :D

KUmma juttu. Lambi ois paljon pehmeempää :D

betoniseinät oli kuulemma ihan hirveitä paikkoja ku ne seinät näytti niin herkullisilta :p

herkullisilta,, ?? :o

hmm.. makunsa kullakin :p

Himo on edelleen noihin multaisiin perunoihin :p Kauankohan menee ennenku noi lisäravinteet alkaa vaikuttaa jos tää kerta joku puutostila on?
Ah, eilenki illalla oikein haavilin istuvani entisen kerrostalokämppäni kellarissa (siellä tuoksuu just ihanalle!!) ja nuolevani oikein tunteella niitä ihanan multaisia perunoita niin et kura vaan suupielistä valu :p :p
Mieheni on nauranut itsensä tärviölle.

No mulla ei tehnyt mieli nuolla kellarin lattioita, mutta se kellarin haju (joka muuten yleensä on sienestä johtuva :X ) oli mun mielestä ihana.. Samoin vastakaadettujen puiden haju oli aivan ihana..

Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Himo on edelleen noihin multaisiin perunoihin :p Kauankohan menee ennenku noi lisäravinteet alkaa vaikuttaa jos tää kerta joku puutostila on?
Ah, eilenki illalla oikein haavilin istuvani entisen kerrostalokämppäni kellarissa (siellä tuoksuu just ihanalle!!) ja nuolevani oikein tunteella niitä ihanan multaisia perunoita niin et kura vaan suupielistä valu :p :p

:laugh: :laugh: :laugh:
Tää on kyl oikeesti niiiin hauska!! :D Enkä siis mitenkään pahalla.
Mun tekee vaan mieli hernekeittoa ja punajuurta.

Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:

:laugh: :laugh: :laugh:
Tää on kyl oikeesti niiiin hauska!! :D Enkä siis mitenkään pahalla.
Mun tekee vaan mieli hernekeittoa ja punajuurta.

Mä kävin juur autotallissa haistelemassa sitä lattiaa. Sekin tuoksui ihanalle.
Sitäkin olisin voinut nuolla, mutta en sit kuitenkaan.
Tää on kuulkaa hyvää harjoitusta itsehillinnälle!

Uus himo on ilmennyt, hammastahna :p Voisin harjata hampaitani vaikka koko ajan ja varsinkin kieltä :D Ei kai tuota tahnaakaan oo tarkoitus kovin niellä, mutta pakko oli aamulla vähän nielaista... :ashamed:

Muistan kun mummi joskus kertoi mulle siitä ajasta kun odotti vanhinta lastaan,olivat olleet Ruotsissa autolla ja ajaneet jonkun hiekkarannan ohi..mummi oli karjassu ukille että PYSÄYTÄ!!!! ja saman tien oli lyllertänyt rantaan ja mättänyt suun täyteen hiekkaa :D Ukki oli kuulemma ollu ihan monttu auki kun mummi oli siinä hyvän tovin narskutellu tyytyväisenä.. :)

Ekasta raskaudesta oli himo superlaku jäätelöön, söin sitä toooodella paljon, en ole sen jälkeen koskenut. Tuli varmaan yliannostus. Toisesta söin mandariinejä jopa 2 kg yheltä istumalta, ja muistan taapertaneeni kauppaan himoissani ostamaan niitä mandariinejä mitä ihmellisimpään aikaan... Mummoni söi uunin laastia :-)

olisin rautakaupassa niin halunnu syödä jalkalistoja, ku käytiin kattoon remonttitarvikkeita! olin sillo rv34 tai jotain..oikeesti,mä hivelin niitä paketissa olevia listoja :D

Yhteistyössä