Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Tai sitten vaan EE. Mutta tuo nallekaappi on mysteeri, siinä nyt bambukeppi ja naula, mutta mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mihin sä käytit sitä ruuvaria?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mihin sä käytit sitä ruuvaria?
Sit ihan lopuks avasin ulosmenoluukun ruuvit sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mihin sä käytit sitä ruuvaria?
Sit ihan lopuks avasin ulosmenoluukun ruuvit sillä.
Ja luukku on missä? Mä oon ainakin mielestäni avannu kaikki kaapit, mutta en tajua, mistä mä ulos löydän..
*muoks* Miksi mä edes kysyn kun aina keksin heti sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Nyt sain sen viimisenkin auki, ja I ja J on hajotettu, sit taas tökkii. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tai ei sittenkään? Mitä tolle i/j-kaapille pitäis tehä? Mä hajotin sitä sillä työkalulla, mut sit ei tapahdu mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Mun ruuvari ei toimi. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Tai sitten vaan EE. Mutta tuo nallekaappi on mysteeri, siinä nyt bambukeppi ja naula, mutta mitä sitten?
Lyö naulaa vasaralla ni kepin päälle ilmestyy avain(näkyy tosi huonosti)