Hammaslääkäriin !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santeriini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Santeriini

Jäsen
26.02.2012
63
0
6
Noniin, tilannehan on ihan vitusta ! Mulla on miljoona reikää, KOKOAJAN paha maku suussa, särkee, ja kroonisella buranakuurilla ollut kohta kolme vuotta särkyjen takia ja mä en TODELLAKAAN uskalla mennä tavalliseen hammalääkäriin.
Ensinnäkin, siellä iskee paniikki, toiseksi, mä oksennan, ja koska pelkään oksentamista tukehtumisen pelossa (:D), (parhaassa tapauksessa olen pyörtynyt tuoliin), niin mä en voi mennä sinne koska siitä vaan ei tule mitään, moni hammalääkäri käännyttänyt kotiin ja sanonut että mene nukutukseen jos noin pelottaa.

Asian ydin onkin siinä että sossu ei maksa nukutushammaslääkäriä, ja itsellä ei ole varaa sillä olen lapsien kanssa kotona, ja juurikin sen takia sossussa joudun käymään.

Eli, oisko ideaa että jokainen postittaa mulle euron että mä pääsisin hoitamaan ton pikkuhiljaa lahoavan ja mätänevän suuni :/

Tilanne on oikeasti todella kamala joka kantilta katsottuna :(

Niin, ja hampaani pesen sekä aamuin että illoin, raskausaikan jopa lisäksi päivällä, hammaskalustoni tuntien, siltikin, molempien raskauksien aika hampaani vaan lahoavat suuhun.. En haluais tekohampaita vielä parikymppisenä kuten äidilleni on käynyt sekä mummolleni, eikä syynä ole huono suuhygienia, vaan raskaudet ! Kamalaa ! Eihän tässä kohta uskalla enää tehdä lisää lapsia :(

Tuolla pelolla luulisi saavan lähetteen kunnalliselle puolelle nukutuksessa tehtävään hammashoitoon. Jos tietoihisi on kirjattu aiemmat yritykset, pitäisi sinun saada se hoito kunnallisellakin puolella.

Yhteistyössä