Noniin, tilannehan on ihan vitusta ! Mulla on miljoona reikää, KOKOAJAN paha maku suussa, särkee, ja kroonisella buranakuurilla ollut kohta kolme vuotta särkyjen takia ja mä en TODELLAKAAN uskalla mennä tavalliseen hammalääkäriin.
Ensinnäkin, siellä iskee paniikki, toiseksi, mä oksennan, ja koska pelkään oksentamista tukehtumisen pelossa
D), (parhaassa tapauksessa olen pyörtynyt tuoliin), niin mä en voi mennä sinne koska siitä vaan ei tule mitään, moni hammalääkäri käännyttänyt kotiin ja sanonut että mene nukutukseen jos noin pelottaa.
Asian ydin onkin siinä että sossu ei maksa nukutushammaslääkäriä, ja itsellä ei ole varaa sillä olen lapsien kanssa kotona, ja juurikin sen takia sossussa joudun käymään.
Eli, oisko ideaa että jokainen postittaa mulle euron että mä pääsisin hoitamaan ton pikkuhiljaa lahoavan ja mätänevän suuni :/
Tilanne on oikeasti todella kamala joka kantilta katsottuna
Ensinnäkin, siellä iskee paniikki, toiseksi, mä oksennan, ja koska pelkään oksentamista tukehtumisen pelossa
Asian ydin onkin siinä että sossu ei maksa nukutushammaslääkäriä, ja itsellä ei ole varaa sillä olen lapsien kanssa kotona, ja juurikin sen takia sossussa joudun käymään.
Eli, oisko ideaa että jokainen postittaa mulle euron että mä pääsisin hoitamaan ton pikkuhiljaa lahoavan ja mätänevän suuni :/
Tilanne on oikeasti todella kamala joka kantilta katsottuna