hampaitten valkaisusta?!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulla ei ainakaan väri muuttunut juurikaan, vaikka tehtiin oikeen hammaslääkärillä. Tehokkain on käsittääkseni Zoom-valohoito, joka maksaa 400/500 egee. Ite maksoin siitä tehottomasta abaut satasen, oli joku tarjous. Pikkasen kyllä harmitti, kun muutos oli niin olematon, vaikka tekivät kyllä tehokkaan puhdistuksen samalla (hammaskivet pois) Tiiä sitten vaikutuksesta kiilteeseen....kai ne kokoajan kehittyy ja on hellävaraisempia.....?

Alkuperäinen kirjoittaja N N N:
Mulla ei ainakaan väri muuttunut juurikaan, vaikka tehtiin oikeen hammaslääkärillä. Tehokkain on käsittääkseni Zoom-valohoito, joka maksaa 400/500 egee. Ite maksoin siitä tehottomasta abaut satasen, oli joku tarjous. Pikkasen kyllä harmitti, kun muutos oli niin olematon, vaikka tekivät kyllä tehokkaan puhdistuksen samalla (hammaskivet pois) Tiiä sitten vaikutuksesta kiilteeseen....kai ne kokoajan kehittyy ja on hellävaraisempia.....?

Kait olet käyttänyt yotuel-tahnaa, tai muuta valkaisevaa (apteekin)? Ja kahvia/tupakkaa/punkkua ei sais nuurikaan nauttia. JOs sä sellaisia britney hampaita haluat, niin ei nillä ole valkaisua vaan kuoret!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kaiken maailman myrkyillä. Juuri suuhygienisti ystäväni puhui kaikkia kauhukertomuksia..

Juu, mut oikein tehty onihan turvallinen.

Turvallista ei olekaan. Sanoohan sen nyt terve järkikin. Mutta tietysti niitä tehdään, koska ihmiset maksaa ihan sikana siitä, kun niiden hampaisiin laitetaan jotakin happoa, en nyt kyllä muista mitä..

kaiken maailman myrkyillä. Juuri suuhygienisti ystäväni puhui kaikkia kauhukertomuksia..

Juu, mut oikein tehty onihan turvallinen.

Turvallista ei olekaan. Sanoohan sen nyt terve järkikin. Mutta tietysti niitä tehdään, koska ihmiset maksaa ihan sikana siitä, kun niiden hampaisiin laitetaan jotakin happoa, en nyt kyllä muista mitä..

Sanoo hää joka ei kuulosta tietävän asiasta tuo taivaallista! "jotakin happoa", ja luulee olevansa asiantuntija.

Alkuperäinen kirjoittaja N N N:

Kait olet käyttänyt yotuel-tahnaa, tai muuta valkaisevaa (apteekin)? Ja kahvia/tupakkaa/punkkua ei sais nuurikaan nauttia. JOs sä sellaisia britney hampaita haluat, niin ei nillä ole valkaisua vaan kuoret!!

Eeh, en oo... Mut siis kun heti sen valkaisun jälkeenkään ero ei ollut suurensuuri. Juuei välttis ihan sitä häikäisyosastoa, siksi en oo uskaltautunut tohon Zoomiin (saakstäällämainostaa?) Sen verran oon kysellyt, että se valohomma on ainoo mikä toimii. Ja kuoria en missään nimessä halua. Niiden uusiminen (ja niitä oikeesti joutuu uusimaan, vaikka lupaavat, että kestää niin ja niin kauan.) kuulemma sattuuuuuu.

Kellään kokemuksia tosta valohommasta ?

kävin pari vuotta sitten Zoomissa, maksoi 500e. Sisälsi suuhygienistin tekemän soodapuhdistuksen ja hammaskiven poiston (eka käynti), itse valkaisun (toka käynti), jonka aluksi mulle tehtiin muoviset muotit (jos joskus haluan kotioloissa valkaista) sekä kirkastusaineen, joka oli tarkoitus käyttää noin puolen vuoden kuluttua valkaisusta. Ja ihan luonnollisen valkoiset hampaat Zoomilla sain, ei mitään jenkkien vitivalko-tyyliä. Valkaisusta on nyt aikaa kolmisen vuotta ja kyllä sen vieläkin huomaa eli hampaat eivät ole kellastuneet takaisin. Tosin käyn suuhygienistillä perusteellisessa puhdistuksessa kaksi kertaa vuodessa (soodapainepuhdistus), joten se lienee auttanut tuloksen pysymisessä.

Ennen kuin valkaisua edes suunnittelee, niin pitää käydä hammaslääkärillä hoidattamassa purukalusto kuntoon. Reiät pitää olla paikattuna ja paikkojen pitää olla ehjät.

Moikka.
Itse olen kotana käyttänyt tota DENTWAYn valkasugeeliä.
Pesen joka päivä YOTUELilla hampaat ja käytän myös saman sarjan suuvettä.

On todella vaaleat hampaat! suosittelen.

DENTEAYn geelit maksaa 99?

Yhteistyössä