Hankala nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieskysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitäpä minäkin. haluatko lapsia vai et? entä tyttöystäväsi? jos muodostat uuden suhteen , niin yleensä siinä pikku hetki menee ennenkuin ollaan yhtä mieltä ja valmiita henkisesti lasten hankkimisen suhteen. ja vaikka naisen munasolujen vanhenemisesta aina puhutaan, niin kyllä miehen siittiöissäkin tapahtuu dna:n huononemista iän mittaan.
itse päätät mitä tulevaisuudeltasi haluat. onko tyttöystävässäsi tulevaisuus?

Kyllähän se näyttävä nainen varmasti miehen itsetuntoa pönkittää, vaikka veisikin rahat ja ylpeyden. Voisit varmaan kuitenkin löytää myös rehellisen, älykkään ja itsenäisen naisen kanssasi elelemään. Arvovalintoja...

[QUOTE="jenni";30850789]Kyllähän se näyttävä nainen varmasti miehen itsetuntoa pönkittää, vaikka veisikin rahat ja ylpeyden. Voisit varmaan kuitenkin löytää myös rehellisen, älykkään ja itsenäisen naisen kanssasi elelemään. Arvovalintoja...[/QUOTE]

Joskus tuntuu siltä, että ne kauneimmat ja seksyimmät (ja etenkin sitä ulospäin tuovat) harvemmin on niitä tunteellisia ja fiksuja. Mut meissä miehissä on se vika, että meillä on kahdet aivot. Ja ne pienemmät (useimmissa tapauksissa, tän palstan naishaaveista huolimatta) saattavat joissain asioissa päättää enemmän - etenkin naisasioissa.

Joo. On tässä funtsimisen paikka. Todellakin.

Suosittelen, että kokeile myös itsekin useamman kerran vierasta naista. Ja mieti sitten, voiko sitä selittää vain joillain "vanhoilla tavoilla".

Ps. Voisitko alkaa mun mieheks? Mielelläni pelehtisin kaikkien flirttien miesten kanssa, ja pitäisin perusmukavuuden samaa aikaan kotona. Pss. Haluaisin myös oman auton, ja luottokortin johon siirrät rahaa -molemmathan vaan siks että voin käydä kaupassa (ostaa vaatteita ja meikkejä, en meille ruokaa, tai minä ainakaan en sitä ruokaa valmista) pliiiiiiis?

mietin koko ajan että miten ihmeessä te kaksi olette päätyneet yhteen ja missä olette mahtaneet tavata??
oletko sinä ap läheisriippuvainen ja pelkäätkö menetystä? naisesi kohtelee sinua väärin, todella väärin.

Eipä tuokaan oikein ole, että tuon ikäinen mies ottaa noin nuoren. Jotain vikaa on sinussakin. Kuten sanoit et ole hänen tasoisensa etkä saa hänen tasoistaan muutoin, niin on oikein että maksat siitä hyvästä.
Minua ällöttää tuollaiset miehet. Teet itsekin väärin ja sitä saa mitä tilaa. Olet itsekin yhtä alhainen ja hyväksikäyttäjä kuin tuo nainenkin. Toivottavasti fiksut naiset eivät huoli sinua tuon temppusi jälkeen ja jäät yksin tai sitten kärsit tuon eukkosi kanssa. Se on sinulle oikein.

Tajuat varmaan, ettei tuosta hupakosta ole äidiksi vielä pitkään aikaan, jos lainkaan. Tai jos neito hoksaa, niin lasten avulla pystyy lypsämään sinulta pari vuosikymmentä melkoisia elareita.

Eipä tuokaan oikein ole, että tuon ikäinen mies ottaa noin nuoren. Jotain vikaa on sinussakin. Kuten sanoit et ole hänen tasoisensa etkä saa hänen tasoistaan muutoin, niin on oikein että maksat siitä hyvästä.
Minua ällöttää tuollaiset miehet. Teet itsekin väärin ja sitä saa mitä tilaa. Olet itsekin yhtä alhainen ja hyväksikäyttäjä kuin tuo nainenkin. Toivottavasti fiksut naiset eivät huoli sinua tuon temppusi jälkeen ja jäät yksin tai sitten kärsit tuon eukkosi kanssa. Se on sinulle oikein.

Olipa katkeraa vuodatusta. Toivottavasti osaat hakeutua hoitoon. Tsemppiä!!

Onko tyttöystäväsi sinulle jonkinlainen status/näyttelyesine? Harva ihminen haluaa itselleen pettävän kumppanin. Miksi sinä haluat?

"Mut en haluu, koska en toisaalta tämmöstä tyttöystävää pystyis saamaan. Tyttöystäväni on erittäin kaunis ja seksikäs. Ihan eri tasoa mihin normaalisti pystyisin."

Aloittajalle. Olen nainen ja olen ollut melko lailla samassa tilanteessa. Istuin alas ja kirjoitin paperille hyvät ja huonot puolet silloisesta miehestäni. Hyvät puolet olivat juurikin tyyliin komea, karismaattinen, musikaalinen, hyvä sängyssä. Ajattelin etten ikinä saa mistään toista yhtä ihanaa ja seksikästä miestä. Huonoja puolia minun tarvitsi kirjoittaa vain yksi. Se oli "ei rakasta minua". Katsoin paperia ja tajusin, missä jamassa olin.

Teille, jotka väitätte aloittajaa pinnalliseksi, haluaisin kertoa, että olen kaikkea muuta kuin pinnallinen nainen. Tuo elämäntilanne vain sai minut jotenkin yliarvioimaan miehen ulkoiset avut, kun suhteessa ei ollut yhtään mitään muuta sisältöä ja olin henkisesti pahasti koukussa mieheen.

Nykyään naurattaa tuo ajatus, että en muka saisi ikinä toista yhtä ihanaa. Maailma on täynnä kauniita ihmisiä, ja nimenomaan henkisesti kauniita. Pitää vain ottaa ne uhrin silmälasit pois.

Vielä kerran täytyy sanoa, että hyviä kirjoituksia paljon täällä. Ja pistänyt miettimään, vaikka toisaalta olen kaikki tajunnut itsekkin. Mutta se on silti eri jonkun toisen sanomana tai kirjoittamana. Tämä viikonloppu on ainakin vaimokkeen kanssa mennyt mahtavasti monessakin mielessä, joten katsotaan miten tää homma etenee. Hänellä kun alkaa kesätyötkin huomenna, joten ei ihan vaan mun siivellä elele.

Onko tyttöystäväsi sinulle jonkinlainen status/näyttelyesine? Harva ihminen haluaa itselleen pettävän kumppanin. Miksi sinä haluat?

"Mut en haluu, koska en toisaalta tämmöstä tyttöystävää pystyis saamaan. Tyttöystäväni on erittäin kaunis ja seksikäs. Ihan eri tasoa mihin normaalisti pystyisin."

Minusta tuollainen nainen ei kuulosta edes edustavalta näyttelyesineeltä. Olisiko tuollaisesta pikkupissiksestä järjestämään jotain edustuspitoja miehen kavereille ja sukulaisille. Veikkaan, että ennemmin mies saisi hävetä kuin olla ylpeä naisestaan. Kannattaa oikeasti miettiä, mikä olisi fiksu valinta kumppaniksi.

Kesätyöt? Juuu-u, hyvä juttu. Saa kerättyä rahaa säästöön, että on varaa muuttaa pois kun sopiva uus mies osuu kohdalle. Elätä sinä vaan häntä sen aikaa.

Yhteistyössä