happi loppuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Vieras
Mistähän tämmönen voi johtua? tuntuu kyllä että saan ihan hyvin vedettyä ilmaa keuhkoihin eikä mikään tunnu olevan tukossa, mutta jotenkin tuntuu siltä että ilmassa ei ois tarpeeks happea, tms.... tai ihan ku oisin hengittäny liian vähän , ja tuntuu siltä kun pitäis vetää kauheen paljon ilmaa keuhkoihin... Ja EI siis voi nyt johtua mitenkään tämän huoneen ilmasta, koska sama juttu välillä pihallakin ja muuallakin...

Ja olen raskaana rv12+0 jos se tähän nyt jotenkin liittyy...

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
paniikkioire...Itellä puhkes PH synnytyksen jälkee, ja toi hengenahdistus on ollu nyt välillä vaivana..itellä rv 26+0 menossa :wave:

mutta kauanko se voi kestää ? Kun muklla nyt on ollut koko päivän vähän tämmöstä...

Tai voiko olla jostain huonosta kunnosta oire kun en oo hirveesti liikkunut viime aikoina... tosin en mä nyt tiiä hengästynkö mä tavallista enemmän..
jaaaa a....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
paniikkioire...Itellä puhkes PH synnytyksen jälkee, ja toi hengenahdistus on ollu nyt välillä vaivana..itellä rv 26+0 menossa :wave:

mutta kauanko se voi kestää ? Kun muklla nyt on ollut koko päivän vähän tämmöstä...

Tai voiko olla jostain huonosta kunnosta oire kun en oo hirveesti liikkunut viime aikoina... tosin en mä nyt tiiä hengästynkö mä tavallista enemmän..
jaaaa a....

Mulla saatto kestää kokopäivänki semmonen huokailu yms. Viime kesänä kun se PH alko helpottaan...

Yhteistyössä