Häpykarvoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jj

Vieras
Kysyin jo tuolla toisessa ketjussa, mutta kukaan ei vastannut. Eli miltä asioilta häpykarvat suojaavat? Eräs henkilä siellä ketjussa sanoi, että häpykarvoja ei kannata ajella, että niilläkin on tehtävänsä. Mä olen sitä mieltä, että niillä oli tehtävänsä silloin kun hygieniasysteemit oli vähän huonommat, siis vuonna kuokka ja kivi. Kertokaas nyt viisaat mammat miten asia on!

Jos poistat emättimesi karvat, muista myös häpykarvojen tehtävä: suojata ja tuulettaa. Jos poistat karvat, nämä toiminnot häviävät. Tiukaat vaatteet, synteettiset materiaalit, string-pikkuhousut ja pikkuhousunsuojat voivat edelleen vähentää tuuletusta, mikä voi aiheuttaa kutinaa ja hiivatulehduksia. Voit siis poistaa karvoituksen halutessasi, mutta muista antaa emättimelle välillä raitista ilmaa!

Mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa. Kukaan ei ole asiasta huomauttanut ja minä ja mies tykätään paljaasta. Ei ole ollut bakteereista haittoja. Ja henk.koht. en ymmärrä miten joku voi antaa alapäänsä rehottaa täysin vailla minkään sortin trimmausta :x Harvempi mieskään siitä pitää. Ja tarkoitan nyt nimenomaan täysin luonnonmukaista alapäätä...

tästä muuten juuri keskusteltiin.. eli onko miesten välinen sukupolvien kuilu tässä? nuoret miehet tykkää posliinista ja vanhemmille käy myös karvainen versio? ovat ns aina tottuneet siihen, koska eihän tuo ajelu ole ollu noin yleistä kauaakaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tästä muuten juuri keskusteltiin.. eli onko miesten välinen sukupolvien kuilu tässä? nuoret miehet tykkää posliinista ja vanhemmille käy myös karvainen versio? ovat ns aina tottuneet siihen, koska eihän tuo ajelu ole ollu noin yleistä kauaakaan...?

Eiköhän se näin mene. Nuoret jannut kavahtaa aika pahasti jo tulee pusikko vastaan :D

minusta se tärkein tehtävä on erottaa lapsi ja nainen. eli pedofiilit tykkää posliinista ja oikeat miehet ei.

No eiköhän toi ole hieman liioiteltua! Eikä sen posliinin tarvitse ihan paljas olla, voihan siihen eteen vähän karvoja jättää.

En tiedä mutta kun minä olin klipsien poistossa niin karvat oli pakko ajella hygienia syistä ennen leikkaussaliin menoa. vaikka haava ei värkissä ollutkaan vaan samassa kohdassa kun sektiohaava....

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
minusta se tärkein tehtävä on erottaa lapsi ja nainen. eli pedofiilit tykkää posliinista ja oikeat miehet ei.

No eiköhän toi ole hieman liioiteltua! Eikä sen posliinin tarvitse ihan paljas olla, voihan siihen eteen vähän karvoja jättää.

kyllä se vain niin on, että nykyään naisten pitää olla vartaloltaan ja karvoiltaan ku pikkulikat. ja miehet muka tykkää. not. akkojen vouhotusta tyynni ja muotimaailman virtauksethan ovat kaikki homojen aikaansaannosta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

kyllä se vain niin on, että nykyään naisten pitää olla vartaloltaan ja karvoiltaan ku pikkulikat. ja miehet muka tykkää. not. akkojen vouhotusta tyynni ja muotimaailman virtauksethan ovat kaikki homojen aikaansaannosta.

vitsi et mä olen niin samaa mieltä sun kanssa!

Pedofiilit tykkää lapsista, niin kauan kun lapsi on lapsi on pedot kimpussa mutta kun tulee murrosikä ja pojilla ääni madaltuu ja tytöillä rinnat kasvaa jättää pedot ne rauhaan....silloin kiinnostuu ihan ne naiset ja miehet heistä jotka ovat kiinnostuneita miehistä ja naisista....

Väitättekö että miehet tykkää posliinista sen takia, että se muistuttaa pienen lapsen alapäätä?! Eikö asiaan voi vaikuttaa esim. se että nuollessa ne karvat menee suuhun ja kutittaa nenää ym. Ja on täynnä jotain valkovuotoa ja muuta ihanaa :x
Ja pitääkö niiden karvojen napaan asti kasvaa, että varmasti näyttää aikuistelta? Eikö voi siis edes siistiä? Tsiisus teidän kanssa.

Yhteistyössä