Harkitseeko joku lemmikin hankkimista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papuneiti

Jäsen
26.10.2006
302
0
16
Espoo
Kovastit tekisi mieli hankkia perheeseen joku karvainen otus! Oisko kokemusta mikä olis lapsiperheeseen hyvä lemmikki? Emme voi ottaa kissaa ja koiraa. Mulla on ollut itsellä joskus pupu ja marsu.
Onko muita lemmikkieläin kuumeilijoita? Minkä eläimen haluaisit?
 
Meillä on pitkäkarvainen ihana marsun-turilas...Mutta ilmeisesti joudutaan luopumaan siitä. Hän asustelee tällä hetkellä meidän "tyhjässä huoneessa" ja on yksinäinen.. Pienempi lapsi taitaa olla sillekin nimittäin allerginen.. :'(
 
Meille pitäisi tulla aika piakkoin jonkin sortin liskoeläin ja toisesta koirastakin on ollut puhetta. Edellä mainittujen eläinten lisäksi haluaisin vielä kissan ja/tai kanin =)
 
Onni1-1.jpg
 
Haluaisin todella kovasti koiran, mutta mies ei koiraan suostu, vaikka kuinka yritän. Nyt viikonloppuna sanoi, että voin jonkun jyrsijän hankkia, jos hoidan ja elätän sen itse.. Näin eilen ulkona villin pupun, se oli niin pieni, että olis voinut luulla jonkun lemmikiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
Heili Karjalasta Todella söpö otus!! Karvat on kyllä tosi suloiset! Mun marsu oli puoliks rusetti ja puoliks sileäkarvanen. Hassu, kun puolet marsusta oli pyörteinen.

Tää meijän Onni on semmonen sekametelisoppa ton turkkinsa suhteen.. Ja asuu kesät aina ulkohäkissä ja silmin nähden nauttii siitä ja paljon! Turkki on kesällä yleensä pidemmän ja tuuheamman oloinen kuin talvella..
 
Jahka tyttö tulee kouluikään, otamme ehkä koiran perheeseen. Molemmat haluaisi, mutta vastuu on niin suuri että hirvittää jo etukäteen.
Mutta kyllä koirat vaan on ihmisen parhaita ystäviä, ei voi mitään. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
Minkä kokoisissa häkeissä teidän jyrsijät ovat ja miten paljon pidätte niitä vapaana asunnossa??


Meillä toi pupu on ihan vapaana vaan
:)

Eiks teidän pupu sit syö mitään ei sallittua?? Esim. johtoja??
Mies pelkää, että jyrsijä syö johtoja, kun annan sen olla vapaana enkä kuitenkaan vahdi sitä..
 
meillä juoksutetaan erikseen huoneessa iltaisin valvotusti..
muuten majailevat 75x50häkeissä(korkeus n.45cm)

golden.jpg

tuon värinen on meiän nuorempi hamsteri

ja

syrn5_1.jpg

tuon värinen on vanhempi hamsteri
 
Ei toi ole vielä ainakaan syönny mitään mitä ei saisi... Meillä kyllä kerran oli sellanen pupu joka söi ihan mitä eteen tuli :/

Kahdestaan koiran kanssa en uskalla sitä jättää, pupu pitää silloin teljetä yhteen huoneeseen...
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
A
Viestiä
1
Luettu
2K
N

Yhteistyössä