Harkitsemme Älvsby-taloa, onko se oikeasti NIIN surkea, kuin maine on?muutenkin avaimet käteen talopaketeista kokemuksia!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on tontti valmiiksi katottuna ja ollaan pitkän harkinnan jälkeen päädytty
Älväriin ja niistä joko se L-mallinen tai Luonnotar tai Päivätär, tolle tontille ei saa rakentaa
kuin 1-tasosen ja meillä on kuitenkin sen verran tiukka budjetti että muut talotoimittajat on kilvasta
pois...tiedetään halvalla ei saa hyvää mut jospa se parakki muutaman vuoden kasas kestäs :D

Kyllä varmaan, eiks toi hopesade oo istunut -93 vuodesta parakissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Mulla ei oo taloo itselläni, mutta kavereilla on Kastellia, Deisingiä, muuramee, jne... Kaikilla on ollut ongelmia ihan käräjille asti. Jostain syystä Älvärin ongelmat vaan joutuvat tälläisillä palstoilla riepoteltaviksi. Miksiköhän?
Paljon niitä taloja myydään ja muutama palstalainen (musta) asuu niissä joten itse kysyisin niiltä :)
Hyvä vinkki :)
:)

Miksi edes joku keksinyt että vain älvsby on kaikista paskin paketti...
Ei siitä ennen edes kuullut mitään tollaista,me vaan ennen rakentamista kiersimme firmoja ja kaikki oli samoja,mutta älvsby mielytti koska iso ja edullinen voi saada,sekä hometta ei tulee helposti,kun se tuulettu hyvin,siitä rakennetaan sisätiloissa,saa tehdä paljon muutoksia ja kettiö voi vaikka ikeasta saada samalla hinnalla,kun siihen joku keittiö kuulu

Eikä OIKEESTI muita saa samaan hintaan... Kun tarkemmin katsoo ne pakettien sisällöt ym. Kastellin economy mallisto on mun mielestä kuitenkin kurjemman näköinen mallisto kuin Älvärit. Jokaisella oma makunsa. En asu, eikä ole rakenteilla, mutta kyllä mun mielestä sekin jotain kertoo, että niitä kymmeniä tuhansia on Suomeen rakennettu, ettei ne kaikki ihan shaissea ole.

Kannattaa kysyä joltain rakennusfirmalta talon tekoa paikanpäällä avaimet käteen periaatteelta. Esim. eräs tuttu teettää tavallisen talon noin 140 neliötä 190 000 ? valmiina.

Yhteistyössä