V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon nukkunu tosi huonosti viime yöt ja nyt vaan nauran hervottomasti.Tänne harmaa koira, tänne. Saat makkaran viikossa ja saat räksyttää kenekään häiritsemättä.
![]()
Eilen pakenit paikalta kun entistä peukuttajaasi kiusattiin rumaksi ja nyt heiluttelet muille nakkiasi?Tänne harmaa koira, tänne. Saat makkaran viikossa ja saat räksyttää kenekään häiritsemättä.
Koko sarjan kammottavinta seurattavaa oli tuo Ramsayn tekemä kidutus Theonia kohtaan.Tänne harmaa koira, tänne. Saat makkaran viikossa ja saat räksyttää kenekään häiritsemättä.
Mä niin luulin että sulla on hormonipäivät kun olet sekoillut täällä yli omien rajojes.Mä oon nukkunu tosi huonosti viime yöt ja nyt vaan nauran hervottomasti.![]()
"Jankkausketju" on ihan eri asia kuin "jankkaus ketju".Oliko tuossa aloituksessa tarkoitus olla "jankkausketju"?
Kun nyt yhdyssana ei ollut oikein. Kai olet koulut sentään käynyt?
Mä voin jankata vaikka näistä![]()
Oliko tuossa aloituksessa tarkoitus olla "jankkausketju"?
Kun nyt yhdyssana ei ollut oikein. Kai olet koulut sentään käynyt?
Mä voin jankata vaikka näistä![]()
Ja hyvin näyttää toimivanJankkaa toki. sen verran tärppejä jätin että myös pilkun-nus´sijat kiinnostuvat
Apua! Mä voin pahoin...Laitetaan lisää:
roskaauto.
äidin kieli
työ paikka
sairaan-hoitaja
huono tapainen
suomen kielinen