V
vierailija
Vieras
Olen saanut näille Milannan/Venakon/Savannan -ketjuille niin monet huutonaurut, että harmittaa aidosti Venakon nykyinen palsta-aktiivisuus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs jos lopetetaan koko palsta. et sä kuitenkaan jaksa täällä kirjotella sama mieltä olevien kanssa.Sais pari muutakin nikkiä painua täältä hevon vittuun.
Ei tarvitse olla samaa mieltä, ei todellakaan. Siitä ei ole kyse, kuten sä nyt naiivisti kuvittelet. Öykkäröivät ja muita piikittelevät paskiaiset pitäis heittää ulos.mitäs jos lopetetaan koko palsta. et sä kuitenkaan jaksa täällä kirjotella sama mieltä olevien kanssa.
kumpikohan meistä se nyt onkaan.Ei tarvitse olla samaa mieltä, ei todellakaan. Siitä ei ole kyse, kuten sä nyt naiivisti kuvittelet. Öykkäröivät ja muita piikittelevät paskiaiset pitäis heittää ulos.
Ei tarvitse olla samaa mieltä, ei todellakaan. Siitä ei ole kyse, kuten sä nyt naiivisti kuvittelet. Öykkäröivät ja muita piikittelevät paskiaiset pitäis heittää ulos.
No, perusteluja kehiin, miten tai miksi olisin naiivi? Sä oletit, että mä en pidä joistan henkilöistä vain siksi, että olen eri mieltä asioista, mikä ei pitänyt paikkaansa.kumpikohan meistä se nyt onkaan.
Miksei koskisi? Jos mua tarkoitat, niin kyllä, käytin kärkästä kieltä, mutta miten muuten sä kuvailisit tosi ilkeitä ihmisiä? Miksi piikittelijöistä pitäisi puhua kauniisti? Nimiä ei mainittu, keneenkään tiettyyn palstalaiseen ei vihjattu, kukaan ei joutunut silmätikuksi. Piston voi tuntea hiljaa sydämessään,jos aihetta on.Koskeeko tuo sama osaa harmaistakin?
Miksei koskisi? Jos mua tarkoitat, niin kyllä, käytin kärkästä kieltä, mutta miten muuten sä kuvailisit tosi ilkeitä ihmisiä? Miksi piikittelijöistä pitäisi puhua kauniisti? Nimiä ei mainittu, keneenkään tiettyyn palstalaiseen ei vihjattu, kukaan ei joutunut silmätikuksi. Piston voi tuntea hiljaa sydämessään,jos aihetta on.
mikä vika venakossa oli?