V
vierailija
Vieras
Oletteko katsoneet tätä sarjaa? Mitä mieltä? Itseä muistuttaa hyytävällä tavalla omasta entisestä suhteesta, oli jopa vaikea katsoa välillä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoin. Vauva av:lla on sarjasta monta ketjua. Siellä on keskustelua kirjan kirjoittaneen naisen ex-miehestä. Punainen linkki ohjaa Anna-lehden juttuun.Oletteko katsoneet tätä sarjaa? Mitä mieltä? Itseä muistuttaa hyytävällä tavalla omasta entisestä suhteesta, oli jopa vaikea katsoa välillä...
En ihmettele ollenkaan miksi et. Viestiesi sisältö kertoo sen.En ole katsonut enkä katso jo pelkkä traileri kuvottaa.
Kuvittele, että elin tuollaista elämää lähes 20 vuotta, ja mies käytti paljon alkoholia.Muutaman jakson olen katsonut. Ahdistava
On todella hyvä sarja. Näyttelijät tekevät huippuroolitusta. Itse aihe tuodaan esille juuri sellaisena mitä se on. Tuossa yhdessä tarinassa. Ahdistavana. Nöyryytettynä. Musertavana.
Ja tämä on vain yksi tarina.
Näitä tarinoita on turhan monta. Jotka ovat tosia.
On hyvä ottaa vihdoinkin aihe esiin, puheeksi.
On todella hyvä sarja. Näyttelijät tekevät huippuroolitusta. Itse aihe tuodaan esille juuri sellaisena mitä se on. Tuossa yhdessä tarinassa. Ahdistavana. Nöyryytettynä. Musertavana.
Ja tämä on vain yksi tarina.
Näitä tarinoita on turhan monta. Jotka ovat tosia.
On hyvä ottaa vihdoinkin aihe esiin, puheeksi.
Kuvittele, että elin tuollaista elämää lähes 20 vuotta, ja mies käytti paljon alkoholia.
Olen miettinyt pääni puhki miksi jäin suhteeseen. Jopa mustalaispovari aikoinaan sanoi, että saan hyvän miehen ja vika on vain minussa. Älkää ikinä höyrähtäkö ennustuksiin ja vaihtoehtohoitoihin. Minä olen niistä varoittava esimerkki. Yksi asiantuntijoista sanoi, että rakastin ex-puolisoani ”hengiltä”.
Mielestäni Roosan elämä on hyvin helppo minun entiseen elämään verrattuna. Juha on vain kotona kirjoittava hissukka. Eksäni oli paljon esillä joka paikassa, ja minä pidin kulisseja pystyssä.
Kiitos! Rauha ja hijaisuus. Niitä kaipasin aikoinaan myös Rauhala-kesämökillämme. Olen elänyt erittäin hyvää elämää jo vuosikymmeniä.Huh! Onneksi saat nyt olla rauhassa! Kaikkea hyvää sinulle![]()