Harmittaa, kun ei koskaan saa nukkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyttää

Vieras
Toinen poika on allerginen ja vilkas, eikä malta nukkua öitänsä.. toinen on myös allerginen ja tekee hampaitaan. Jokainen päivä alkaa kauhealla väsymyksellä ja on taistelua väsymystä vastaan. Anteeksi purkaukseni, olen valvonut jo yli neljä vuotta. Jotenkin alkaa tuntumaan, että loppuisi nyt jo, ei jaksaisi enää.

Meillä on niin pieni asunto, että molemmat herätään niihin herätyksiin. Saan kyllä ottaa päiväunet, jos mies vaan on kotona, mutta nytkin hän on työmatkoilla. Kyllä taitaa jäädä kolmas lapsi tekemättä, niin rankkaa tämä jatkuva valvominen.

Meillä on niin pieni asunto, että molemmat herätään niihin herätyksiin. Saan kyllä ottaa päiväunet, jos mies vaan on kotona, mutta nytkin hän on työmatkoilla. Kyllä taitaa jäädä kolmas lapsi tekemättä, niin rankkaa tämä jatkuva valvominen.

Miksi pitäisi edes se kolmas tehdä.
Jospa hankkisit jotain muutakin elämääsi kuin lapset ja valvomisen.

jaksamista sinulle. tiedän mitä jatkuva väsymys on. nyt se on onneksi ohi minun kohdallani. uskon että sinullakin koittaa aika jolloin voit nukkua. mille lapset ovat allergisia? useimmiten kun allergian aiheuttajat saadaan eliminoitua, lapset rupeavat nukkumaan paremmin.

jaksamista sinulle. tiedän mitä jatkuva väsymys on. nyt se on onneksi ohi minun kohdallani. uskon että sinullakin koittaa aika jolloin voit nukkua. mille lapset ovat allergisia? useimmiten kun allergian aiheuttajat saadaan eliminoitua, lapset rupeavat nukkumaan paremmin.

Nuorimmaiselle haetaan aiheuttajia parasta aikaa. Esikoinen on kesäisin pahemmin allerginen ja siksi ne ovat pahentuneet nyt, tosin mulla on hänelle lääkettä. Mutta valvottaa ne muistakin syistä, oikeastaan kaikki tulee uniin. Jos toinen nukkuu vähän paremmin, toinen valvottaa jne.

[QUOTE="harmaa";22007774]No, tohon tilanteeseen ei kyllä kannata tehdä sitä kolmatta lasta! mut juu toivotaan et lapset rupeis nukkuun paremmin..[/QUOTE]

Nuo tuollaset tekee sen kolmannen ja vielä neljännenkin.Perustelevat sit sillä et kaikki valvomiset tulee yhteen syssyyn.Myöhemmin huomaavat et ois kiva antaa vähän sitä aikaakin lapsille.

Meillä eka valvotti vuoden ja olin aivan raato sen jälkeen. Sitten pidettiin vain seuraava vuosi toipumiseen. Mietimme omaa jaksamistamme. Sitten seuraava syntyi kun esikoinen oli 3 v ja nukkunut jo 2 vuotta hyvin. Ei oltais muuten jaksettu. Oikeasti, eihän tämä enää sua auta, mutta muille. Miettikää tarkkaan mitä jaksatte. Se seuraava voi olla pahempi valvottaja.

Tämä on mielenkiintoinen paikka. Tuen sijaan saa vaan syyttelyä. Kyllä minä jaksan, en minä mikään täysin raato ole. Väsyttää vaan. Lasten kanssa on silti kivaa ja nautin heistä. Enkä ikinä olisi jättänyt heitä tekemästä valvomisenkaan takia. Että morjens, minä häivyn.. jääkää te syyttelemään toinen toisianne, me lähdetään puistoon haukkaamaan raitista ilmaa, jos vaikka piristyisi.

Tämä on mielenkiintoinen paikka. Tuen sijaan saa vaan syyttelyä. Kyllä minä jaksan, en minä mikään täysin raato ole. Väsyttää vaan. Lasten kanssa on silti kivaa ja nautin heistä. Enkä ikinä olisi jättänyt heitä tekemästä valvomisenkaan takia. Että morjens, minä häivyn.. jääkää te syyttelemään toinen toisianne, me lähdetään puistoon haukkaamaan raitista ilmaa, jos vaikka piristyisi.

Vaikutat todella naivilta ihmiseltä. Kaksi on ihan hyvä lapsiluku. Jättäkää siihen, tai kohta olette valvomisinenne iltislehden lööpeissä.

Jos ei heti perään tee toista,niin vuodet loppuu kesken?Melko outo ajattelu tapa.
.
meillä esikoinen oli valvottaja, oli pahasti allerginen. vauva-aika oli niin raskasta että pidimme suosista 3 vuotta taukoa ennen seuraavaa lasta. mun mielestä sellainen on ihan järkevää, että jaksaa. Itse en alkais yrittää toista lasta jos edellinenkään ei vielä nuku kunnolla. Mutta kun nyt ootte tuossa tilanteessa missä ootte niin kannattais kartoitaa kaikki mahdollinen apu jota voisitte saada lastenhoitoon. palkatkaa vaikka joku hoitamaan lapsia yhdeksi yöksi niin saatte nukkua.

Yhteistyössä