harmittaa pikkuisen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaveripariskunnan lapsi 3vee rikkoi meidän lapsen päiväkodissa tekemän koristeen josta lapsemme ollut todella ylpeä :( vieraat ei edes pahoitelleet asiaa. ja tää koriste ei todellakaan ollut lelujen seassa vaan vieraiden poika kiipesi sen hakemaan korkealta ja heitti rikki.. sama lapsi on muutenkin kamala täystuho, ei mitään kunnioitusta tavaroita kohtaan. no, ehkäpä se joskus oppii.ottaa päähän, että omat vanhempansa ei ojenna poikaa mitenkään. itse kun ei toisen lapselle viitsisi koko ajan nipottaa että älä tee sitä tai tätä..

joo niin munkin lapsi on täystuho..häntä toki ojennetaan ja samat säännöt_seuraamukset on aina. mikään ei vaan auta. no älä nipota!! ehkä vanhemmat vaan sit on joutunut sun jyräämäksi. tai jos ei niin sitte voisit koettaa asioista keskustella. mä en ainakaan siedä sitä jos joku tulee mun lapselle nipottaa,se on mun tehtävä. mulle sen sijaan saisi tulla sanoo.

-minulla on yksi kaveri joka näyttää luottavan siihen että kun olen paikalla komennan samalla hänen 2lasta..se on kyllä ärsyttävää sillä en mäkään jaksaisi.

Kyllä meillä komennetaan muidenkin lapsia jos siihen tarvis on, samaten ku muualla olles meidänkin omia saa komentaa jos itse en huomaa et ovat pahanteossa.. (ja meidän ehtiväinen 2½v on usein.. )

Kyllä minuakin harmittas jos lapsen tekele rikottas eikä edes pahoiteltas tai rikkojaa komennettas..
Toisaalta, minä "komentelen" työkseni muiden lapsia päivät pitkät, tulee jotenkin niin luontevast ne kiellot kaikkialla olles..

Yhteistyössä