Jaa, jos mulle joku tekis näin niin taitaisin ottaa avaimet pois ja lopettaa deittailun :xmas:
Minulle taas mies sanoi, että se oli suurin rakkaudenosoitus, minkä hän oli koskaan saanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa, jos mulle joku tekis näin niin taitaisin ottaa avaimet pois ja lopettaa deittailun :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28700922:On ollut, sori jos tuo kommentti kuulosti kettuilulta, se ei ollut sitäMutta kai sä nyt itsekin tajuat varsinkin kokemuksella että se EI onnistu. Minä, perfektionisti siivouksen suhteen en enää edes jaksaisi yrittää jonkun täysin päinvastaisen kanssa =)
Minulle taas mies sanoi, että se oli suurin rakkaudenosoitus, minkä hän oli koskaan saanut.![]()
Aapee, erilaiset siisteyskäsitykset voi tosiaan olla liian suuri kompastuskivi. Sinuna ehkä katselisin muutaman kerran jotta saisin selville onko sotkuisuus jatkuva tila vai poikkeus.
Olen itse epäjärjestysihminen ja olisi aivan kamalaa olla parisuhteessa jonkun kanssa joka yrittäisi "kouluttaa" minua, eikä se sille toisellekaan varmaan herkkua olisi...
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28700862:On joo, oon vähän liian ahkera siivoamaan eli joka päivä vähintään imuriin tartunkun en tykkää siivottomuudesta.
Oletko muuten ajatellut, että jos se mies yleensä siivoaa hyvin, mutta silloin oli syystä tai toisesta ollut siivoamatta vähän pitempään? Toki itse olettaisin ihmisten haluavan siivota kotinsa kunnolla ennenkuin vieraita sisälle kutsuu, mutta ehkä toinen vierailu kertoisi totuuden eli onko yhä likaista?
Itsekkin komppaan tuota siivotkaa yhdessä!meillä on kissa ja itse imuroin 2 kertaa viikossa koska itseänikin karvat ahdistavat vaikken allerginen olekkaan.
No sitten siinä on kyllä liikaa työmaata!puhut asiasta hänen kanssan, että asunnossa olisi sekä hänen, sinun ja varmasti kissohenkin mukavempi olla kun olisi siistiä. Ja kissan laatikin siivoaminen on jaksettava tehdä monta kertaa päivässä, jos laatikko on likainen niin kissa etsi jonkin muun pissa paikan. Pitäisi jaksaa siivota kun kerta on kissoja hommannut!