Harmittaa vauvan arvostelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarja81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarja81

Vieras
Taas on ilta pilalla..mikä ihmeen hinku ihmisillä on arvostella toisten vauvoja? Mun vauvallani on hartiat kuulemma kun ladonovet ja on tooosi isokokonen ikäisekseen kuulemma,toiset tytöt paljon hennompia,pienempiä ja sirompia.Vauvani siis nyt 5 kk ja 6,6 g ja 64 cm....tuntuu että se on sirkusnorsun kokoinen toisten mielestä!

Älä välitä,ne on vaan kateellisia ku niillä itellä niin kirppuja:)

Munsta monesti nolottaa sen arvostelijan puolesta et ootkos oikeesti noin polonen jos vauvaja arvostelee

Jaa, eikös se ole kehumista kun sanotaan vauvaa isoksi? Siis: olet saanut vauvasi syömään hyvin. Yleensä kun vauvat syövät kehnosti. Minulle nauretaan vieläkin sitä, miten olin vauvana tosi pulska, nykyään olenkin sitten liian laiha, enkä liho millään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, eikös se ole kehumista kun sanotaan vauvaa isoksi? Siis: olet saanut vauvasi syömään hyvin. Yleensä kun vauvat syövät kehnosti. Minulle nauretaan vieläkin sitä, miten olin vauvana tosi pulska, nykyään olenkin sitten liian laiha, enkä liho millään.

Riippuu millä äänenpainolla asia esitetään :(

Ei taida olla juurikaan perspektiiviä tällä ap:n tuttavalla... Mun tyttöni oli 4 kk-neuvolassa 6200g 65cm ja on siis normaalimitoissa, hoikanpuoleinen. Kaverin samanikäinen poika taas on suunnilleen samanpituinen mutta melkein 9 kg :D Ja normaalimittainen hänkin.

Jätä omaan arvoonsa tyhmien jutut.

Minulle sanottiin tänään neuvolan odotustilassa, että onpa pullea vauva... Tyttö on 7 kk (10 kg/74 cm).
Että älä välitä! Jotkut vauvat kasvaa vähän rivakampaa tahtia. Itse olen ajatellut niin, että kyllä se siitä tasaantuu, kun liikkeelle lähtee.
Ihaniahan ne 'vauvamakkarat' on! ;)

Älä nyt hyvä ihminen ota joutavaa asiaa noin raskaasti! :hug:
Ensinnäkin sun tyttösi ei ole mitenkään erityisen iso, mun tyttö painoi suunnilleen kilon enemmän samanikäisenä ja kaunis tyttö on. Toiseksikin lapset hoikistuu kun ne lähtee liikkeelle, näin on ainakin meidän tytölle käynyt. Kolmanneksi, mikä tässä maailmassa on vikana kun tytön pitäisi jo vauvasta asti olla mahdollisimman siro ja laiha? Mieti omia kauneuskäsityksiäsi ja asenteitasi hyvissä ajoin ennenkuin tyttö kasvaa, ettei tule isompia ongelmia.

Kiitos kaikille lohdutuksista:)...pahalla mielellä kyllä edelleen olen.harmittaa toi vauvan tekokin jo kun taas sai ihmiset hyvän aiheen arvostella.Ainiin ja semmosenkin kuulin että huono juttu kun tyttö on niin isänsä näköinenkin,isä on arvostelijan mielestä "ei niin komea":(

Mä ainakin olen sulkenut kaikilta pahan suovilta arvostelijoilta korvani enkä heistä ja heidän mielipiteistään välitä. Minulla on maailman kaunein, ihanin, komein, hienoin ja rakkain vauva!! Pois en antaisi enkä toiseen vaihtaisi! :heart:
Yritä vaan sulkea korvasi ilkeiltä ihmisiltä ja keskittyä siihen pieneen tyttöön, joka on vielä vauva ja voi olla yhtenä kauniina päivänä missikisoissa ja siinä sitten onkin näille kaikille "ladonovi-arvostelijoille" sitten luu purtavaksi.

Ööh? Mikähän mun yli 10-kiloinen 5-kuukautinen esikoiseni sitten oli? Oli jo kahden kk iässä isompi kuin teidän tyttö :) Ja nyt on koululainen ja täys luuviulu. Ei sillä imeväisen pyöreydellä ole mitään tekemistä tulevan kanssa...

Tarja81 taitaa nää arvostelijat olla itse lapsettomia? Vai ovatko muuten vaan vähän tekemisissä vauvojen kanssa? Itse sanoisin kyllä tuommosille ihmisille suoraan, että heidän mielipiteensä satuttavat minua eikä minun tarvitse sellaista kuunnella.

Mä oon kuullu kummastakin lapsestani noita juttuja, ku "on niin hyvin syöneitä" ja "on ollu ruoka-aikaan kotona". Ja tiedän kyllä ettei ihmiset pahaa noilla kommenteilla tarkota, mutta ku kuukaudesta toiseen kaikkien suusta noita juttuja kuulee, ni alkaa ketuttaan.
Nyt tää mun poika on 4kk ikänen ja painaa jo 8,6kg. Tyttö saman ikäsenä oli 8kg.
Koita olla pahottamatta mieltäs idioottien kommenteista! Tsemppiä!

yksi lapsi kyllä on,iso jo.Mutta tietysti jo syntyessään pienikokoinen,vauvana siro ja nyt laiha;)...Musta tuntuu joskus siltä että vain tämä arvostelija-nainen saa olla pieni,kaunis ja hoikka.ainakin hän tuo sen usein julki ja muitten täytyy sitten olla isompia ja lihavampia ja vähemmän viehättävämpiä...aika nurinkurista kyllä mun mielestä:(

Alkuperäinen kirjoittaja tarja81:
Kiitos kaikille lohdutuksista:)...pahalla mielellä kyllä edelleen olen.harmittaa toi vauvan tekokin jo kun taas sai ihmiset hyvän aiheen arvostella.Ainiin ja semmosenkin kuulin että huono juttu kun tyttö on niin isänsä näköinenkin,isä on arvostelijan mielestä "ei niin komea":(

Kukahan tää arvostelija mahtaa olla? |O Varmaan itse varsinainen kedon kukkanen...

Sie et tarvitse tuollaisia ihmisiä elämääsi, voit jättää tuollaiset tyypit kommentteineen ihan helposti omaan arvoonsa. Mikäli kyseessä on sukulaiset niin kerro ihmeessä rohkeasti kun menee mielestäsi yli. Kyllä aikuisen ihmisen pitää se pystyä nielemään jos kerran tuollaisia kommentteja viitsii laukoa.

mitä enemmän tätä asiaa mietin sitä enemmän harmittaa.taidan peruuttaa tytön seuraavan neuvolanki mitä tommosta tonnikeijua sinne viemään hitto.ulkona pakkaan sen tiiviisti vaunuihin ettei kukaan nää sitä eikä tartte arvostella.hitto että jurppii.

Yhteistyössä