Harry Potterin uusin

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
alustava julkaisu päivä on 28.11.07

Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen joulua :)

cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon :D

kuin myös :D

mä tykkään tosi paljon asioida tuolla.. :D sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä tykkään tosi paljon asioida tuolla.. :D sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina

...ja halvemmalla monesti kuin esmes netanttilasta :)

ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri :D

Emmä Potterista tiedä, mutta noin yleisesti ottaen tuolla on dvd:t halvempia kuin esim. netanttilassa, eli veikkaan tuon elokuvankin olevan :)
Oli siellä merkintäkin, että -5% alennus :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri :D

Emmä Potterista tiedä, mutta noin yleisesti ottaen tuolla on dvd:t halvempia kuin esim. netanttilassa, eli veikkaan tuon elokuvankin olevan :)
Oli siellä merkintäkin, että -5% alennus :wave:

toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne

Juu niin on, ollaan ostettu tuolta aika usein elokuvia.

mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty:
 

Yhteistyössä