Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen joulua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon![]()
Kiitos tiedosta, pitääkin käydä katsomassa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen joulua![]()
cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:alustava julkaisu päivä on 28.11.07
Mistä luit tuon tiedon? Olispa aika kiva saada jo ennen joulua![]()
cdon. comin sivuilta. varasin sieltä omani, suoraan postilaatikoon![]()
kuin myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä tykkään tosi paljon asioida tuolla..sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä tykkään tosi paljon asioida tuolla..sutjakkaa kaupankäyntiä ja aleista löytyy tosi paljon valikoimaa.. aina
...ja halvemmalla monesti kuin esmes netanttilasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ai on vai? no sepäs kiva...tulee sopivasti just synttäriksi toi potteri![]()
Emmä Potterista tiedä, mutta noin yleisesti ottaen tuolla on dvd:t halvempia kuin esim. netanttilassa, eli veikkaan tuon elokuvankin olevan
Oli siellä merkintäkin, että -5% alennus :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:toi potteri on nyt jo tarjouksessa.. tosin vaan -5%. ja sit siel on niitä mist saa 3leffaa 21e jne
Juu niin on, ollaan ostettu tuolta aika usein elokuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä kans.. mun ei parane usein vierailla noilla sivuilla kun en meenaa ostamatta päästä pois :snotty:
Sama vika rahikaisella![]()
![]()