Hartan racer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Krisse

Vieras
Heips, Kertokaahan kokemuksianne Hartan Racer yhdistelmävaunuista (4-pyörää). Suunnittelemme hankkivamme vauvalle sellaiset, mutta koska hankinta on kallis kuulisin mieluusti kokemuksia puolesta ja vastaan. Asutaan kaupungissa, joten ketterä liikkuminen on tärkeä ominaisuus. Olisin todella kiitollinen kokemuksistanne. Myös muista vaunumerkeistä voi kirjoitella ja kertoa mielipiteitään. Kiitti!

Meillä on Racerit ja puolen vuoden kokemuksella voin ainakin omasta puolestani suositella. Ihan ketterät ovat ja ainakin kevyet nostella. Asuttiin vielä kk sitten hissittömässä kerrostalossa niin siellä tuo keveys oli iso plussa. Itse tykkään myös racereitten leveistä pyöristä.
Toisaalta yleensäkin ottaen nuo Hartanit ovat jotenkin muovisemman oloiset kuin jotkut ""perinteisemmän"" malliset vaunut, mutta jos nyt saisin valita vaunut uudelleen niin varmasti ottaisin racerit.

yli 13kk kokemuksella olen tosi tyytyväinen. ollaan vähintään 2x päivässä liikkeellä eikä valitettavaa ole. ainoa huomioitava on, että epätasaisessa maastossa ei toimi pienten renkaitten takia.

Jos ostat saksalaiset rattaat ja vielä kalliit!!!En yleensäkään ymmärrä miksi ihmiset nykyään suosii näitä kaikkia ihmemerkkejä ja sitten valitellaan kun on vikaa siellä ja vikaa tuolla.Ostakaa ihmeessä Briot tai Emmaljungat,niitä on valmistettu niin kauan ettei enää mitään typeriä lapsus virheitä ole ja takuut pelaa jos valmistusvirheitä löytyy.Eipähän tarvii valitella.

kyllä niissä Brioissa ja Emmaljungissa on ihan yhtä paljon vikoja kuin missä tahansa muussakin merkissä. Mulla on ollut sekä Emmaljungat että Teutoniat ja kummassakin oli paljon vikoja. Toiset häiritsee enemmän, toiset vähemmän. Nyt jos tarvisin uudet vaunut, ostaisin jotkut ihan muuta, ehkä Hartanit, ehkä Gessleinit, ehkä Briot...

Yhteistyössä