harvoin näkee tällä palstalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Että joku myöntäis tehneensä jotain väärin, tai toimii jossain asiassa esim. vastoin lakia. :whistle:
Aina jänkätään viimeseen asti sitä omaa juttua, ja käännetään asia vaikka miten, kunhan vaan ei käänny niin että itse olis se kuka väärin teki.

Taidatte aika ihme mammoja olla

;)

mä voin myöntää. tukistan silloin tällöin lapsia ja tiedän että se on väärin ja vastoin lakiakin. myönnän myös että olen jossain määrin hankala luonne ja nalkutankin helposti. puhun joistain ihmisistä pahaa ja paljon vaikkei sekään ole ihan suotavaa ja siitä koituu joskus jopa ongelmia. mä olen kaukana täydellisestä, mutta eihän kukaan täydellinen ole vaikka moni täällä antaakin niin ymmärtää. ;) listaan löytyy varmaan miljoona muutakin vikaa.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:52 nöppönen kirjoitti:
mä voin myöntää. tukistan silloin tällöin lapsia ja tiedän että se on väärin ja vastoin lakiakin. myönnän myös että olen jossain määrin hankala luonne ja nalkutankin helposti. puhun joistain ihmisistä pahaa ja paljon vaikkei sekään ole ihan suotavaa ja siitä koituu joskus jopa ongelmia. mä olen kaukana täydellisestä, mutta eihän kukaan täydellinen ole vaikka moni täällä antaakin niin ymmärtää. ;) listaan löytyy varmaan miljoona muutakin vikaa.. :whistle:

Mä olen tätä ja paljon muuta.Oma vikani kun halusin lapsen. :whistle:

siinä mielessä kyllä peesaan ap:tä, että kukaan meistä ei oo täydellinen. en mä eikä varmaan kukaan muukaan.
tai mistäs mä sen tiedän - voihan olla että joku on oikeesti mielestään just sellanen äiti kun äidin pitääkin olla. mutta me ollaan kaikki ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä.
täydellisyys voi olla puuduttavaa, ne virheet mitä me tehdään tekee meistä inhimillisiä olentoja. ja aina voi pyrkiä parempaan, eikös niin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:32 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Harva vapaaehtoisesti haluaa ottaa kakkaa niskaan, eli myöntää tekevänsä jotain mitä täällä kovasti paheksutaan... ;)

Niinpä.. ja tyhmäähän se olisi? Tai no jos on joku masokistinen luonne ja tykkää siitä että tylytetään niin sittenhän tuo varmaan kannattaisi... En minä ainakaan rupeaisi tieten tahtoen toisten haukuttavaksi, hankkikoot syntipukkinsa jostakusta muusta.. ja varmasti näin ajattelee moni muukin palstalainen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:54 WickedFemale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:52 nöppönen kirjoitti:

Mä olen tätä ja paljon muuta.Oma vikani kun halusin lapsen. :whistle:

Ja mää kans. :wave: Kukaanhan ei ole täydellinen, mutta harva on näin lähelle päässyt. :saint:

Minä olen jokseenkin epätäydellinen yksilö, tämän palstan mittapuiden mukaan, mutta tiedän sen hyvin itsekin, en tarvi kenenkään muun sitä minulle mainitsevan :whistle:

Yritän välttää tälläistä tuomitsemista, koska minulla ei ole siihen varaa. Toisinaan syyllistyn liian hätäisiin tuomioihin ja vieläpä liian pienellä tietomäärällä, mutta minkäs teen, joskus vaan luulen olevani yli-ihminen :kieh: .

joskus kävellyt päin punaisia, myönnän!
Mutta sitten moni muu asia onkin suhteellista ja omasta oikean ja väärän käsityksestä kiinni.
Mutta enhän minä muutenkaan kovin tarkkaan omista tekemisistäni täällä kerro vaan keskusteluaiheeni liikkuvat aika pitkältä muilla tasoilla.

Yhteistyössä