Hauki on kala, vai onko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -lammikon laiskin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

-lammikon laiskin-

Vieras
Kysymykseni on hankala esittää siten, ettei väärinymmärrystä tulisi, mutta yritän kuitenkin. Olen noin 30-vuotias, iloinen, reipas ja seksistä pitävä nainen. Ongelmani on kuitenkin se, että pelkään olevani liian "lahna" sängyssä. Nimittäin silloin kun haluan TODELLA nauttia yhdynnästä, heittäydyn passiiviseksi eli uppoudun omiin tuntemuksiini. En nyt sentään veltoksi valahda, mutta kaikkinainen "pepun pyöritys", lantiopohjalihasten käyttö, käsien liike jne. loppuu. Annan siis miehen määrätä tahdin..

Muutoin olen kyllä olen aktiivinen kumppani, osaan/tykkään käyttää suuta, käsiä, lantiopohjalihaksia, leikkikaluja ja mielikuvitusta. No, asentojen valinnan jätän miehen vastuulle (pääsääntöisesti, poikkeuksia on toki silloin tällöin). Mutta monesti seksin "parhaat fiilarit" jää väliin, kun lahnamaisuutta pelätessäni rikon oman nautintoni esittämällä aktiivisempaa kuin haluaisin. Nyt olen aloittamassa uutta, upeaa parisuhdetta ja ongelma nostaa päätään. Olen toki kysynyt mieheltä asiasta, ja hän sanoo etten vaikuta lahnalta ja että toki minun pitää tehdä, kuten parhaalta tuntuu.

Asia vaivaa kuitenkin minua suuresti, enkä halua jankuttaa siitä miesystävälleni, joten pyydän apua teiltä Hyvät Elli ja Erkit!? Mikä on liian lahnamaista? Sama ongelma toistuu myös suuseksissä kun olen itse vastaanottavana osapuolena; mietin ihan liiaksi josko toinen ei jaksa enää/maistun pahalle tms, ja menetän siten suuren osan nautinnosta. Ristiriitaista, kun toinen tarjoaa hyvää, minä en osaa ottaa vastaan.. Eli mielipiteitä ja kohtalotovereita kaipailen =)

Eiköhän tuo ole lähinnä fiilis, neuvottelu- ja sopimuskysymys.
Tietoa, taitoa, kokemusta ja osaamista sinulla ilmeisesti on, mutta tuossa filispuolessa joku nyt tökkii.

Ei siitä hommasta tule mitään, eikä saa fiboja, jos mieli ja ajatukset pyörivät jossain muualla, tai on jostain syystä estoinen.

Auttaisiko asiaa, jos kysyisit miesystävältäsi minkälaista pimppakivaa sinä tänään haluaisit? Sitten kun olette päässeet yhteisymmärrykseen asiasta, niin ei muutakuin menoksi- eikun panoksi.

Se on vähän niinkuin kysyisit- Kultaseni mitä haluat tänään illalliseksi?
Entrecote, Chateubriad, Pippuripihvi- liekitettynä, vai ilman liekitystä, medium, rea, vai blody.

Mulla sama ongelma,mutta jokaisella oma tapansa nauttia.Miksi pitäisi olla aktiivisempi, jos tilanteesta ei saa mitään,olemalla muuta kuin on.Voit sitten vastaavasti välillä antaa hänelle nautintoa olemalla aktiivisempi..Ja voithan jutella,että näin sinä asiat teet..Jos ei kelpaa nin anna äijän suksia muille vesille..

Alkuperäinen kirjoittaja Lahna:
Mulla sama ongelma,mutta jokaisella oma tapansa nauttia.Miksi pitäisi olla aktiivisempi, jos tilanteesta ei saa mitään,olemalla muuta kuin on.Voit sitten vastaavasti välillä antaa hänelle nautintoa olemalla aktiivisempi..Ja voithan jutella,että näin sinä asiat teet..Jos ei kelpaa nin anna äijän suksia muille vesille..

Juuri näin. Minä uin lahnaa ja sillä siisti. Jos ei äijälle kelpaa, niin alkakoon laputtaa muille vesille. Rannalla on aina tulijoita. Ei oo lahnan voittanutta.

Alkuperäinen kirjoittaja -lammikon laiskin-:
Kiitos kommenteista :/
Onko siinä ongelmaa laisinkaan, jos miehesi nauttii siitä samoin kuin Sinäkin.
Käsitykseni mukaan ihmisten seksielämä ei ole millään lailla yhteen muottiin valettua. Jokainen parisuhde nauttii omalla tavallaan ja keinoillaan ja jos se on molempia osapuolia tyydyttävää, niinkuin olin ymmärtävinäni teidän kohdalla olevan, eihän siihen tarvita yleisen sapluunan mukaista toimintamallia.
Erään varttuneen naisen näkemys seksin harjoittamisesta: "Se on keskustelua ja vuoropuhelua kehon kielellä, jossa annetaan ja saadaan miellyttäviä kokemuksia ja hetkiä, huomioiden toinen osapuoli, nauttien läheisestä hellien."
Jos tilanne ei ole kumppanillesi ongelmallinen, älä Sinäkään tee siitä itsellesi sellaista.
Olkoon tuo edellä ollut mielipide Sinulle ohjeena, jotta rohkenet nauttia täysillä siitä mistä pidät!

Yhteistyössä