Haukutko miestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko muuten miettinyt, miksi keräät tietyntyyppisiä naisia? voisko olla toi sun erittäin hyökkäävä ja kaikkitietävä tyyli?

En usko. Tyylini on pelottava lähinnä jo valmiiksi heikoille ihmisille. Yleensä heikot ihmiset eivät uskalla lähestyä vahvaa.

Pikemminkin tunnen olevani lähinnä turva ja apu usein. Mutta sellainen suhde ei ole hyvä, tasapuolinen, enkä halua hyväksikäyttää. Pitäisi tavallaan olla kaksi _tarpeeksi_ voimakasta. Sekä pelkuruus että sellainen vahvuus, joka tuhoaa, ovat yhtä lailla heikkoutta. Ihanteeni on nuori nainen, joka pitää itseään arvossa ja kunniassa tarpeeksi paljon. Ei ylivahva eikä yliheikko.

[QUOTE="mies";29193783]En usko. Tyylini on pelottava lähinnä jo valmiiksi heikoille ihmisille. Yleensä heikot ihmiset eivät uskalla lähestyä vahvaa.

Pikemminkin tunnen olevani lähinnä turva ja apu usein. Mutta sellainen suhde ei ole hyvä, tasapuolinen, enkä halua hyväksikäyttää. Pitäisi tavallaan olla kaksi _tarpeeksi_ voimakasta. Sekä pelkuruus että sellainen vahvuus, joka tuhoaa, ovat yhtä lailla heikkoutta. Ihanteeni on nuori nainen, joka pitää itseään arvossa ja kunniassa tarpeeksi paljon. Ei ylivahva eikä yliheikko.[/QUOTE]

Vahvuus ja heikkous on vain yksi pieni osa ihmisessä.

Olen viimeisen kuukauden aikana haukkunut miestäni suoraan, ja muille naisille hänen selkänsä takana varmaan enemmän kuin koskaan tämän yhdessäolon aikana. Stressi tekemättömistä töistä ja väsymys ovat sitä luokkaa että asiat eivät pysy sisällä. Me ollaan loman tarpeessa...

No, nyt ollaan kahtena peräkkäisenä perjantaina jouduttu tekemään miehen kanssa pidempi kaupunki-asiointireissu. Kaukana kodista ja arjesta. Siinä automatkoilla istuen ja kaupoissa pyörien olen huomannut että minulla on edelleen ihana mies ja on seurusteluajan fiilikset palanneet pintaan.

Yhteistyössä