Hauska idea :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Huomenna lasten päiväkotiin on kutsuttu kaikkien isit aamupalalle ja juhlimaan isänpäivää.
En ollut aikaisemmin kuullut tuollaisesta ideasta, tosi kiva mun mielestä. Mahtaa olla lapset innoissaan kun saavat esitellä iseille päiväkodin juttuja.

Meidän poikien päikkärissä oli kahvitus tänään iltapäivällä haettaessa. Kiva kun mies pääsi paikalle :)
Tuolla on aina kaikki kahvitukset iltapäivällä, joulu- ja kevätjuhlat vain ovat heti aamusta. Hyvä niin, mies ei aamusta olis mitenkään kahville kerennyt, kun töihin lähtönsä on jo ennen kuutta...

auryn :D mä tänään salilla ajattelin, kun näin siinä eteisessä sellaset maiharityyppiset kengät, mistä oot joskus laittanut tänne kuvia.. että onkohan auryn täällä jumppailemassa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Meidän poikien päikkärissä oli kahvitus tänään iltapäivällä haettaessa. Kiva kun mies pääsi paikalle :)
Tuolla on aina kaikki kahvitukset iltapäivällä, joulu- ja kevätjuhlat vain ovat heti aamusta. Hyvä niin, mies ei aamusta olis mitenkään kahville kerennyt, kun töihin lähtönsä on jo ennen kuutta...

No juu, ei tuo munkaan mies huomenna pääse kun on aamuvuorossa. On se kumma kun eivät luvanneet keittää kahvia 04.30 alkaen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
auryn :D mä tänään salilla ajattelin, kun näin siinä eteisessä sellaset maiharityyppiset kengät, mistä oot joskus laittanut tänne kuvia.. että onkohan auryn täällä jumppailemassa :laugh:

Hihhii, mä kummittelen irl:kin :D
Ei, en ollu tänään salilla, kotona siivoomassa koko päivän :whistle: