M
millipilli
Vieras
Hiukan oli hauska seurata tänään kun serkukset (tyttö 2v1kk ja poika 2v2kk) leikkivät yhdessä mummulassa. Lapset oli kaksin olkkarissa ja me muut istuttiin keittiössä. Pappa sitten meni olkkariin katsomaan mitä lapset tekee ja tuli naureskellen hakemaan kameraa. Mentiin kaikki katsomaan niin siellä meidän poitsu makasi sohvalla reporankana ja serkkutyttö kuunteli stetoskoopilla, mittasi kuumetta ja antoi ruiskusta lääkettä
toinen vaan makasi suu auki ja kiltisti otti lääkkeen
Hitsi kun pienestä se jo alkaa 