Hauskat leikit oli lapsilla tänään mummulassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Hiukan oli hauska seurata tänään kun serkukset (tyttö 2v1kk ja poika 2v2kk) leikkivät yhdessä mummulassa. Lapset oli kaksin olkkarissa ja me muut istuttiin keittiössä. Pappa sitten meni olkkariin katsomaan mitä lapset tekee ja tuli naureskellen hakemaan kameraa. Mentiin kaikki katsomaan niin siellä meidän poitsu makasi sohvalla reporankana ja serkkutyttö kuunteli stetoskoopilla, mittasi kuumetta ja antoi ruiskusta lääkettä :laugh: :laugh: :laugh: toinen vaan makasi suu auki ja kiltisti otti lääkkeen :D Hitsi kun pienestä se jo alkaa :D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä