?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Tykkään keittiönoidasta kun on minusta hauskalta kuulostava nikki.oikein kyökkinoita,mahtaakohan lennellä pisin kämppäänsä luudallaan ja taikoa lapset hiljaisiksi sauvallaan..
sit on tuo babbylonin riippuva puutarha,ei niinkään hauska vaan raamatullinen
Nä kans tuli mieleen äkkiä nyt
Ollut Kowalski jo jonkun aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ai niin,misähän åbo mahtaa luurailla,ku ei oo näkynä aikoihin..??
Mulla on ihan sama lukihäiriöAlkuperäinen kirjoittaja :):musta se persvakoonasana on hauska ku luen sen aina väärin xD *persvakonaama* :shame:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mulla on ihan sama lukihäiriöAlkuperäinen kirjoittaja :):musta se persvakoonasana on hauska ku luen sen aina väärin xD *persvakonaama* :shame:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:joo se "tatuoitu jätkä" kirjotelee kans tolle kilpailevalle palstalle välistä..siellä saa aikaan välillä pitkätki juttellut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mulla on ihan sama lukihäiriöAlkuperäinen kirjoittaja :):musta se persvakoonasana on hauska ku luen sen aina väärin xD *persvakonaama* :shame:![]()
kiva etten oo ainoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mulla on ihan sama lukihäiriöAlkuperäinen kirjoittaja :):musta se persvakoonasana on hauska ku luen sen aina väärin xD *persvakonaama* :shame:![]()
kiva etten oo ainoa![]()
Mun nikki luetaan ilmeisesti useilla eri tavoilla väärin.![]()