Hävettää että eilen valitin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Valitin eilen jostain pieleen menneistä juustosarvista ja kuinka mies toi väärää juustoa ja jotain.

Se oli ihana, kun se teki mulle iltapalaksi karjalanpiirakoita ja munavoita ja keitti teetä.:heart:

Eikä sitä haitannutkaan, että keittiö oli likainen ja juustosarvet pahoja. Se on aika ihana mies.

Sietääkin hävetä. Heittää nyt hyvä sämpylätaikina roskiin ihan vaan sen takia, ettei saanut haluamaan juustoa. Oisit vaikka pyöräyttänyt sämpylät ja vienyt ne jollekin jolla tiukkaa rahasta. Tai antanut naapurille tai jotain. Mieletöntä tuhlausta nykyaikana.

Kyllä mun mielestäni joskus saa valittaa vaikka vaan valittamisen vuoksi. :) Mun mies on tollo, mutta se toi sentään mulle eilen suklaalevyn (olen suklaa lakossa:xmas:) ihanan romssua. (not)

ei tarvii hävetä. tää valittaminen omasta miehestään kuuluu meidän naisten elämään :D
itekkin valitan millon mistäkin mut enpä usko et parempaa miestä voi olla :heart:

ja hyvä se on vähä valittaa niin ei miehellä nouse pissa päähän:whistle:

:D

Mun mielestä yksi tällaisten palstojen funktio onkin just siinä että saa välillä valittaa irrationaalisestikin ihan turhasta; haukkua naapurit, anopin, ukon, työkaverit jne.

Jossakin vaiheessa se sitten aina helpottaa ja lievssä säästyy monilta turhilta ylilyönneiltä:
Niin että VOITTEKO te KUVITELLA että mun ukkoni söi eilen työst tullessani tietokoneen ääressä ITSE voileipää eilen vaikka päivällinen laumalle oli vielä tekemättä?! Kivittää se vähintää pitäisi!

Tai sit mä en tykkää kertoo semmosta julkisesti?

Hmm. Josa haluaa kertoa niin kannattaa laittaa ensin wordiin ja lähettää vaikka Erotiikan maailma-lehdelle, mielummin kuin tänne.
Ne maksaa moisista kertomuksista 60-120 euroa kipaleelta, täällä vain joku alkaa keitellä hernesoppaa nokassaan...
;)

Ps. Jos oikein hyvä kertomus niin saa toki laittaa mun mailiinkin... :whistle:

Kai mua kiukutti se eilen, kun mä en muistanut, miten kiltti se on mulle. Mä joteniin kuvittelin, että se ois vihainen niistä huonoista sarvista ja sotkusesta keittiöstä. Vaikka eihän se ole semmonen ollenkaan.

Yhteistyössä