Havuja, havuja, haavuujaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miä oon nyt parin viikon aikana tehnyt 12 havuseppelettä ja 5 havukranssia, ihan on semmonen olo etten enää halua nähdä havuja vähään aikaan :snotty: Huomenna pitäis vielä väsätä jokunen metri havuköynnöstä.. Joulukuusta en meille ota, siinä on havuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onko ne kenties menossa myyntiin?

Miä oon kukkakaupassa harjottelussa, seppeleitä tilattiin itsenäisyyspäiväksi aika paljon =)

Ah, ihana työpaikka sulla.
Onko sinusta tulossa floristi? (vai mikä se kukkakauppias nyt olikaan)

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ah, ihana työpaikka sulla.
Onko sinusta tulossa floristi? (vai mikä se kukkakauppias nyt olikaan)

Puutarhuriksi opiskelen, kukkapuolella. Miun lahjat kukkasidontaan on vähän niin ja näin, hautavihko on ainoa sidontatyö jonka saan onnistumaan edes sinnepäin :D Ehkä miä perustan kukkakaupan jossa myydään vaan havuseppeleitä ja hautavihkoja :xmas:

Mäkin käytin tänään, mä peittelen aina havuilla ruusut ja muut arat tuolta jänisten armeijalta.

Mä pyysin miestä tuomaanhavuja, ja se toi karahkoja. Ja yhden kokonaisen kuusen :headwall:
Silppua niitä sitten.

Havuseppeleenkin olen joskus tehnyt ja sen teon jätän kyllä suosiolla kaltaisillesi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mäkin käytin tänään, mä peittelen aina havuilla ruusut ja muut arat tuolta jänisten armeijalta.

Mä pyysin miestä tuomaanhavuja, ja se toi karahkoja. Ja yhden kokonaisen kuusen :headwall:
Silppua niitä sitten.

Havuseppeleenkin olen joskus tehnyt ja sen teon jätän kyllä suosiolla kaltaisillesi :D

Miä pidän havuseppeleiden teosta mutta liika on aina liikaa :D Se on muuten ihan kamalaa yrittää vääntää huonosta havusta noita, hidasta ja niistä ei tule kauniita. Tosin ymmärrän myös niitä jotka rämpii siellä metässä niitä havuja hakemassa :xmas:

Yhteistyössä