Olen ruvennut inhoamaam miestäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Lukee ken jaksaa... mutta aivan kaamea olo,luulin että olin jo käsitellyt nämä aiheet,mutta jostain vaan olen kaivanu parin viikon ajan näitä ja olo on kauhea. Mies petti mua pienen tauon aikana jonka otimme raskausaikana.En voi olla ajattelematta että ei oisi tehnyt moista jos olisi rakastanut minua ja olin vielä raskaana,mikä juntti ja k-päää... Miehelle raskaus oli silloin vaikea paikka ja koki paineita isäksi tulossa,toki suhde oli mitä oli,mutta en käsitä..?! Tämä nainen kenen kanssa mies oli halusi suhteen mieheni kanssa mutta mies halusi minut ja lapsemme.Tästä on aikaa se 4 vuotta.Suhteemme on nyt ihan hyvä ja mies tuntuu aidosti rakastavan minua ja lastamme.Mies sanoi että teki tuolloin virheen.Itse koin että hän olisi voinut jaksaa odottaa tilanteemme selviämistä jos olisi oikeasti välittänyt,olihan lapsi tulossa.
Nyt kun olen törmännyt tähän naiseen ystäviemme kautta niin mulla on tosi paha olo ja mietin eroa,en halua edes nähdä mitä hyvää saatiin rakennettua sen jälkeen..Inhottaa ja kuvottaa! Tuntuu etten halua että mies koskeekaan minuun.Teenkö väärin? miten pääsen tästä taas yli,vanha asia mutta???

sori kun en osaa auttaa. voimia enivei. joku pariterapia?

mä tiedän jo etukäteen että jos meillä noin kävisi niin en voi ikinä ottaa miestä takaisin, tiedän että en pääsisi siitä yli ja nostaisin sen asian aina pöydälle, niin miehelle itselle kuin mun omissa ajatuksissakin

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
sori kun en osaa auttaa. voimia enivei. joku pariterapia?

mä tiedän jo etukäteen että jos meillä noin kävisi niin en voi ikinä ottaa miestä takaisin, tiedän että en pääsisi siitä yli ja nostaisin sen asian aina pöydälle, niin miehelle itselle kuin mun omissa ajatuksissakin

Kiitos,mut nyt tuntuu et sais painua koko ukko kuuseen.Tekis mieli mennä sen töihin ja huutaa naama punasena,se varmaa sanois eiks asia ollu j o unohettu,mut ei se vaan unohu!!!!

Väärin? Vaikea sanoa. Mä olen ite just sellanen, että yks pettäminen riittää ja se olis sitten siinä. Muuten olen anteeksiantavainen, mutta tämä asia ei onnistu, tiedän itteni. Luottamus on mennyt ei voi mitään. Teidän tapauksessa teillä oli tauko?? Mitä olitte ajatelleet sen sisältävän; oliko oikea irtiotto toisesta? tosi vaikea toisen sanoa. Sun tarvii vaan tutkia sitä sisintäsi, miltä sinusta tuntuu. Asia vaikea, mutta eipä taida selvitä. kun asiaa ratkomalla; yksin ja yhdessä.

Itselläni vastaavia kokemuksia. Kyllä ne ajan kuluessa haihtuu. Sun pitää vaan miettiä välitätkö tästä miehestä vaikka se on tehnyt mitä on. Itse annoin anteeksi, unohtanut en kuitenkaan ole koskaan.

Helppoa se ei ole mut nyt jo elämä hymyilee.

Sun pitää puhua asiasta joko miehes tai sit jonkun ulkopuolisen kanssa koska nuo ei sulkemalla parane.
Jaksamisia, ja toivottavasti oikeita päätöksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Teppo-74:
"Mies petti mua pienen tauon aikana jonka otimme raskausaikana."

Eli ette olleet yhdessä? Miten silloin voi pettää?

Kyllä me mun mielestä oltiin yhessä.Ei se ollu aika et saa panna muita vaan miettiä.Mitä se tajus kun pani muita????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Teppo-74:
"Mies petti mua pienen tauon aikana jonka otimme raskausaikana."

Eli ette olleet yhdessä? Miten silloin voi pettää?

Kyllä me mun mielestä oltiin yhessä.Ei se ollu aika et saa panna muita vaan miettiä.Mitä se tajus kun pani muita????

Aivan, sun mielestä. Mutta sovitteko yhdessä pelisäännöt, että mitä se tauko merkitsee? Ehkä miehesi ajatteli asiasta erilailla...

Mut onko teille seksi vain seksiä..? Siis pano kun pano..? Vai onko se eri asia kun on kaksi ihmistä jotka rakastaa toisiaan.. Mun mmielestä tässä on iso ero...

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on.:
Itselläni vastaavia kokemuksia. Kyllä ne ajan kuluessa haihtuu. Sun pitää vaan miettiä välitätkö tästä miehestä vaikka se on tehnyt mitä on. Itse annoin anteeksi, unohtanut en kuitenkaan ole koskaan.

Sun pitää puhua asiasta joko miehes tai sit jonkun ulkopuolisen kanssa koska nuo ei sulkemalla parane.

tein töitä itteni kanssa ja välistä helpottikin,nyt vaan mietin niitä syitä et miksi miksi kun mies halusi kuulema olla mun kaa ja rakasti mua.Jotenkin ällöttää et olin ite vielä raskaana,missä kunnioitus ja halu näyttää et haluan isäksi yms....
Mä en usko et voin unohtaa ja jos alan odottaa toista pelkäänkö koko raskausajan? auttakaa!!!! olen aivan murtunu nyt.En tajua itekkään miksi tää tuntuu nyt niin raskaalta vuosienkin päästä. kaikki on paremmin miksi en voi vaan olla miettimättä?

Tauon aikana ei voi pettää!!

Ymmärrän toki että se nainen pistää vihaksi kun näet sen joo, mutta mies ei kyllä tehnyt mitään väärää, mitä lie lohtua haki...Vaikea sanoa kun ei tiedä tauon syytä...Mutta kyllä tauko tarkoittaa sitä että silloin ette o,le yhdessä, joten silloin ei voi pettää. Tai jos erikseen sovitte jotain tauko-sääntöjä??!

Mitä tommoset tauot oikein on ja kuka niistä hyötyy, ja minkä ihmeen takia sellaisia pidetään!!!????!!

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan...:
Mut onko teille seksi vain seksiä..? Siis pano kun pano..? Vai onko se eri asia kun on kaksi ihmistä jotka rakastaa toisiaan.. Mun mmielestä tässä on iso ero...

Tiedän että mies rakastaa mua ja ei olisi vaihtanut mua,eikä tänäpäivänäkään vaihtaisi mua.Ei rakastanut sitä naista.rakastan myös miestäni,mut en saa tunteistani just nyt selvää kun olen mielessäni muistellut tuota aikaa.

Mitä ajat takaa? Kyllä meidän välinen seksi on liitoksissa rakkauteen.

Minulla kanssa samanlainen kokemus, mies petti ja siitä aikaa kanssa 4-vuotta. Anteeksi annoin, mutta koskaan en näemmä unohda, luulin, uskoin ja toivoin, että sen joskus unohtaisin, mutta en, aika ajoin se asia tulee mieleeni ja minä tunnen samoin kuin sinä, "vihaan" sillä hetkellä miestäni ja mietin eroa. Sitten taas välillä on aikoja, kun se asia ei kummittele mielessä. Miestäni rakastan ja meillä on 1,5-vuotias tytär, hän on hyvä mies ja isä tytöllemme. Olen asiasta käynyt aikoinani puhumassa terapeutille ja hän sanoi, että jos on päättänyt suhdetta jatkaa, niin sen asian kanssa on vain opittava elämään. Välillä mietin kanssa, että miten mies pystyi niin tekemään, meillä meni huonosti silloin, mutta silti...asia kaivaa siis loppuelän ehkä päässäni...:( Voimia sinulle, nämä on vaikeita asioita..

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on.:

tein töitä itteni kanssa ja välistä helpottikin,nyt vaan mietin niitä syitä et miksi miksi kun mies halusi kuulema olla mun kaa ja rakasti mua.Jotenkin ällöttää et olin ite vielä raskaana,missä kunnioitus ja halu näyttää et haluan isäksi yms....
Mä en usko et voin unohtaa ja jos alan odottaa toista pelkäänkö koko raskausajan? auttakaa!!!! olen aivan murtunu nyt.En tajua itekkään miksi tää tuntuu nyt niin raskaalta vuosienkin päästä. kaikki on paremmin miksi en voi vaan olla miettimättä?

No kyllä mä kysyn että missä se kunnioitus ja halu oli yleensäkään kummallakaan kun aloitte tauolle??!!

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mun mielestä tuo ei edes ole pettämistä, jos ette ole silloin olleet yhdessä. Suhteessa joko ollaan tai ei olla, that's it.

Mies joi rankasti kun odotin,teki työnsä mut ei ollut mun tukena,mä heilutin erokorttia välistä ja mies LUPASI MUUTTUA,mut tilanne ajautui siihen et menin asumaan hetkeksi porukoilleni ja oltiin jatkuvasti puhelinyhteyksissä.En olisi voinut kuvitella et mies tekisi noin.Olisihan hän voinut odottaa et tilanne selkiytyy jos kerran halusi ehjän perheen?! niin hän omien sanojensa mukaan halusi ja mua kuulema koko ajan ajatteli.

Mun mielestä tuo ei edes ole pettämistä, jos ette ole silloin olleet yhdessä. Suhteessa joko ollaan tai ei olla, that's it.

Mies joi rankasti kun odotin,teki työnsä mut ei ollut mun tukena,mä heilutin erokorttia välistä ja mies LUPASI MUUTTUA,mut tilanne ajautui siihen et menin asumaan hetkeksi porukoilleni ja oltiin jatkuvasti puhelinyhteyksissä.En olisi voinut kuvitella et mies tekisi noin.Olisihan hän voinut odottaa et tilanne selkiytyy jos kerran halusi ehjän perheen?! niin hän omien sanojensa mukaan halusi ja mua kuulema koko ajan ajatteli.

Joo, mutta kaikilla on tollasista tauoista omat sääntönsä, eli jos niitä ei ole yhdessä kunnolla sovittu niin noin voi käydä. Toisaalta jos mies aatteli että sä petit hänet kun häivyit silloin kun hänellä oli raskasta, ei ollut ihan kunnossa silloin selkeästi hänkään...mene ja tiedä

Alkuperäinen kirjoittaja jkkk:
Minulla kanssa samanlainen kokemus, mies petti ja siitä aikaa kanssa 4-vuotta. Anteeksi annoin, mutta koskaan en näemmä unohda, luulin, uskoin ja toivoin, että sen joskus unohtaisin, mutta en, aika ajoin se asia tulee mieleeni ja minä tunnen samoin kuin sinä, "vihaan" sillä hetkellä miestäni ja mietin eroa. Sitten taas välillä on aikoja, kun se asia ei kummittele mielessä. Miestäni rakastan ja meillä on 1,5-vuotias tytär, hän on hyvä mies ja isä tytöllemme. Olen asiasta käynyt aikoinani puhumassa terapeutille ja hän sanoi, että jos on päättänyt suhdetta jatkaa, niin sen asian kanssa on vain opittava elämään. Välillä mietin kanssa, että miten mies pystyi niin tekemään, meillä meni huonosti silloin, mutta silti...asia kaivaa siis loppuelän ehkä päässäni...:( Voimia sinulle, nämä on vaikeita asioita..

Kiitos että ymmärrät! Onko sinulla pelkoja että mies tekisi niin uudestaan? minulla ei juurikaan kun yritän huomioida menneet olosuhteet,mutta haen vain niitä syitä mielessäni.Minulle kanssa tulee noita päiviä että haluaa erota ja kaikki pyörii mielessä...Kuulostaa rajulle mutta totta et asian kanssa opittava elämään,ei ole helppoa varsinkin kun tietää sen toisen naisen.... Tukehdun!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Joo, mutta kaikilla on tollasista tauoista omat sääntönsä, eli jos niitä ei ole yhdessä kunnolla sovittu niin noin voi käydä. Toisaalta jos mies aatteli että sä petit hänet kun häivyit silloin kun hänellä oli raskasta, ei ollut ihan kunnossa silloin selkeästi hänkään...mene ja tiedä

Tuota ei varmaan olisi tapahtunut, jos pelisäännöt olisi sovittu etukäteen. Mies ehkä luuli, ettet ole enää tulossa takaisin.

Mä sain mieheni kiinni, siitä että puhelimella oli haettu seksiä muualta kuin kotipedistä. Olin raskaana ja mulla oli sillee vaikea raskaus että turvotti ja mahaa sattui, hän pahoitteli ja sanoi ettei oikein tiennyt voiko harrastaa mun kanssa seksiä joten hän turvautui tällaiseen keinoon. eka raskaus, ja mä tiedän että mies oli kauhusta kankeana kun ei tiennyt miten kasvavaan mahaan pitää suhtautua. Eikä ole tyyppi joka puhuu omista asioistaan paljon.
No, mä olin eron kannalla ajattelin ettei kannata jatkaa kun en tiedä koska "repsahtaa" seuraavana kerran, vaikka sit kun mulla on kuukautiset ja häntä haluttaa...
No, seurauksena oli pariterapia jossa käytiin monet kerrat. Mä annoin anteeksi mutta unohtaa en voi. Ja välillä kun suutun kunnolla mä edelleen otan asian esille. Se ei ole oikein, koska mä päätin jatkaa suhdetta ja lupasin kerätä luottamusta uudelleen. Mutta näemmä se on todella vaikeaa. Nyt asiasta on 3 vuotta ja edelleen kalvaa.