Hcg arvoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Demine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Demine

Vieras
Hei. Kertokaas nyt rakkaat ellit onko tämä mahdollista?
Sain keskenmenon 25.2. Tyhjeneminen tapahtui itsestään ilman lääkkeitä ja kaavintaa. Kävin vielä seuraavana päivänä otatuttamassa hcg.n verikokeesta ja keskustelin lääkärin kanssa uudestaan raskautumisesta. Mitään sisätutkntaa ei enää tehty ja kun sairaalastakaan ei enää minuun otettu yhteyttä niin unohdin koko hcg tuloksen. Nyt sitten tasan 6 viikkoa keskenemenosta tein kotitestin joka ilokseni näytti vahvaa plussaa!!! Keskenmenoraskaudessa sain pelkkiä haamuja.
No iloni laantui kun naisten polilta eilen soitettiin että "tarkistelemme vain että onko kuukautisesi alkanut jo normaalisti" sanoin että ei ja kerroin positiivisesta tuloksesta. Hoitaja sanoi että viimeksi käydessäni hcg oli ollut 70. Kävin samantien uudessa verikokeessa ja tänään klo.13.00 saan tuloksen. Nyt pelottaa ja hirvittää että mitäs jos tämä uusi plussa on periä vielä siitä keskenmenosta :(

Oisko mahdollista, että sinulla olisi alkanut kaksosraskaus, ja nyt edelleen olet raskaana yhdellä alkiolla/sikiöllä? Kyllähän kaikenlaisia rajujakin vuotoja on ihmisillä ollut ja pysyneet raskaana, vaikka eihän ne vuodot toki mitenkään toiveita herättäviä koskaan ole. Jännä, ettei sinulle tehty sisätutkimusta jolla olisi voitu varmistaa, että kaikki vuodettavissa oleva olisi tullut ulos... Mielenkiintoinen tilanne! Vai olisitko voinut siis tulla raskaaksi heti km:n jälkeen, voisiko se olla edes fysiologisesti mahdollista? Tulehan kertomaan tilanne!

Sillon 25.2 mut ultrattiin kyllä ja lääkäri totes että mitään raskauteen liittyvää ei löydä tai ainakaan mitään mikä olisi vastannut silloisia viikkoja 6+4. Viimeksi kun hcg otettiin läääkäri sanoi että uutta yritystä vaan ja ainut "huono" jos heti tärppää on se että laskettuaika on hankalampi määrittää. Mutta kyllä näitä on paljon jotka heti keskenmenon jälkeen tärppäävät uudestaan :) Ja sitä se hoitaja puhelimessakin ounasteli sanoi vaan että hyvä kuitenkin tulla tilanne vielä paikan päälle toteamaan :)
Ilmottelen sitten torstaina miten meni. Peukut pystyyn!!!!

Ihmettelen tuossa sinun lääkärissäsi sitä, että hän on antanut heti luvan yrittää uudelleen. Minulla on useampia ystäviä, joille on keskenmenon jälkeen annettu ohjeeksi pitää kolmen kuukauden tauko yrittämisessä, jotta elimistö saa rauhoittua voimakkaasta kokemuksesta. Mutta kaipa se lääkärisi on sitten tiennyt teidän tilanteen ja osannut suhteuttaa asiat. Jännä tilanne kyllä sinulla, odotan mielenkiinnolla uutisia!

Mulla tuli km rv 7+2, ei tarvittu kaavintaa tai lääkkeitä, ja mulle lääkäri suositteli yhden kuukauden taukoa, mutta sanoi ettei siitä mitään fysiologista haittaa ole, vaikka tulisi samantienkin raskaaksi. Ilmeisesti se on vaan suositus ja LA on tuolloin helpompi laskea.

Nyt on ultrassa käyty. Kohdussa näkyi "elämää" mutta ei vielä sykettä. Lääkäri lohduttelikin että on niin alussa että ei vielä pitäisikään. Viikkoja nyt ei osaa vielä yhtään sanoa kun tosiaan tuo keskenmeno alla. 2mm mittasi pavun kooksi. Nyt sitten taas ens keskiviikkona katsotaan uudestaan hcg ja torstaina uusi ultra!! Toivottavasti kaikki menee hyvin :):)

Mulle gyne sanoi heti keskenmenon jälkeen, että uutta putkeen vaan. Mulla meni kesken viikolla seitsemän ja kohtu tyhjeni nopeasti itsestään. Joten gynen mukaan ei tarvetta odotella.

Toi "karenssi" nimittäin! varsinkin kun on kyseessä sponttaani keskenmeno eikä mitään toimenpiteitä tarvittu.

Mulla oli km rv6 ja sillon gyneni sanoi tarkistettuaan että paikat on kunnossa, just ton "uutta putkeen" =) Sanoi että uusi raskaus EI ala ennenkun kohtu on valmis ottamaan sen vastaan.

Ne on kivikautisia neuvoja noi 3kk:n karenssit

Onnea kovasti ap:lle, ihan jännittää sun puolesta =D

Mulle kerrottiin maanataina, että uutta saapi yrittää ekojen oikeiden menkkojen jälkeen, näin meinattiin tehdä! Vaihtelevat siis nää ohjeet vähän. Ajattelin ottaa tästä vinkistä vaarin ja ostaa pari pakettia kortsuja varmuuden välttämiseksi. =oD

Tänne nyt ahkerasti päivittelen tietoja jos joku joskus pohtii samaa asiaa niin ei jä ketju kesken. Eli tänään kävin taas verikokeessa ja hcg oli 19000! Eli hienosti noussu! Nyt sitten huomenna ultraan ja toivottavasti löytyy jo syke!!!

No eipä löytynyt sykettä :/ Mutta sikiökaiku kylläkin! 4mm. Lääkäri meinasi viikkoja olevan 5-6 ja antoi uuden ajan kahden viikon päähän että syke löytyy jo varmasti! No ensi viikolla on neuvola ja meillä täälä neuvolassa ultralaitteet ja lupasivat katsoa ensimmäisellä käynnillä josko syke löytyisi. Toivottavasti!!!! Jos ei niin pidän tuon poliajan mutta jos syke näkyy niin soitan sinne ja neuvottelen kannattaako sinne vielä mennä. No, onneksi löytyi kaiku!! Jotain hyvää!! :)

Yhteistyössä