Hedelmöityksen ajankohta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli mulla on sellainen tilanne, että oltiin poikaystävän kanssa tauolla kesällä ja harrastin seksiä toisen kanssa 3.7, mutta sitten tajuttiinkin poikaystäväni kanssa, että halutaankin olla yhdessä yms. 11.7 minulla alkoi kuukautiset (kierto 27-28pv) ja sen jälkeen harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä 18.7 ja 25.7 jolloin mulla vissiin oli ovulaatio kun oli ovis kipujakin. Olen käynyt 6 ultrassa ( 2 alkurask. Ultrassa, 2 normaalissa, 1 muussa kun oli kipuja ja 4D ultrassa)ja kaikissa vauva vastaa viikkoja +- 1-2 pvää ja laskettu aika 16.4 on pysynyt kokoajan samana. Nyt kuitenkin kun olen alkanut selailemaan 4D ultra kuvia niin tuntuu että vauva näyttää niissä siltä toiselta mieheltä osassa kuvissa ja osassa minulta, mutta osassa taas omalta mieheltäni, mutta nenä näyttää niin toisen miehen mikä voi johtua että oma nenä on todella saman lainan . :D Käytiin 4D:ssä viikolla 18+4. Kuitenkin nyt panikoin että voiko lapsi olla sen toisen miehen, mutta sitten siirtiöiden olisi pitänyt elää lähes 2viikkoa ja kuukautiset olisivat tulleet vaikka olisin ollut hedelmöittynyt ja kaikki 5 ultraa olisi olleet väärässä! Sanokaa stressaako turhaan?

Ja joo tiedän kyllä että DNA testeillä saa varmuuden, mutta kuulostaa jotenkin epä loogiselta että olisi sen toisen.. Ja raskaustestitkin viittasivat siihen että heinäkuun lopulla olisin raskautunut.

En jaksa laskea todennäköistä ajankohtaa, mutta noiden ultrakuvien perusteella ei kannata päätellä kyllä mitään.
Niiden perusteella aika moni nainen olisi tehnyt lapsia isopäisten liskojen ja avaruusolioiden kanssa.

Usko niitä ultria ja testejä.

Simpat ei keskimäärin pysy hedelmöittämiskykyisinä yli kahta vuorokautta. Voivat, joo, pysyä hengissä viikon, mutta jopa se on tosi harvinaista.

Eikä ne kaikki ultrat ja testit jne. olisi väärässä. Paljon (!!) luotettavampia ne on määrittäjiä kuin se, että vauvan nenä on jonkinlainen.

Tosiaan alienilta se näyttää! :D ja sitä minäkin että eivät kaikki ultrat ja testit yms. Voisi olla väärässä! Kiitos teille vastauksista tuli jo heti parempi mieli:)

Yhteistyössä