Onko mitään toivoa, että toivomani ihminen olis syntymättömän lapsen isä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://aijaa.com/mFMt61

Siinä on kuva teille siitä 8.2 tehdystä testistä. Kyllä, se on edelleen tallessa ja saman väriset on molemmat viivat, kun sillon kun testin huomasin.

http://aijaa.com/mFMt61

Siinä on kuva teille siitä 8.2 tehdystä testistä. Kyllä, se on edelleen tallessa ja saman väriset on molemmat viivat, kun sillon kun testin huomasin.
Viivan väristä ei pysty päättelemään mitään luotettavaa viikoista, ainakaan kun kyseessä on noin pieni ero päivämäärissä. Väriin vaikuttaa kaikki mahdollinen, jopa se paljonko olit juonut ja kuinka kauan ennen testiä. Peräkkäisinä päivinä voi tehdä ensin vahvan viivan ja sitten seuraavana päivänä haalean, ja mikään ei ole vialla.

Mutta jos pitäis arvata kuvan perusteella niin vastaan A, koska DPO 11 (mikä ois jos B ois ollu isä) testissä ei näkyis noin vahvaa ja selkeää viivaa, jos vertaa mun aikoinaan samalla testillä niillä päivillä tekemiin. DPO 11 tulee aika lailla haaaaaailakoita haamuja vielä tuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja mä olen;30001797:
olen kolmen äiti, jokaisesta olen tehnyt testin dpo 10 ja kaikissa aina ollut selkeä plussa.
Ja minä taas oon kerran saanu selkeän plussan DPO 10, kerran saanu täysin selkeän negatiivisen DPO 10 ja silti ollut raskaana. Viivan vahvuudesta ei kannata ruveta mitään päättelemään, se sanotaan jo testien käyttöohjeissa.

[QUOTE="ainoa";30001019]Olenko ainoo joka miettii, että jos a on isä, niin hedelmöitys on tapahtunut viikkoa liian aikaisin ja siten laskettais, että menkkojen olis pitäny alkaa jo heti vuodenvaihteen jälkeen ja silloin ultrassa olis pitänyt tulla sikiön kooks 14+ viikot? Eiköhän parin viikon heitto pitäis olla tossa vaiheessa huomattavissa?[/QUOTE]

Et oo. Kyllä sen tolla tavalla täytyy mennä.

Ottaen huomioon seksielämäsi vilkkauden eri miesten kanssa, niin todella ihmettelen ehkäisyn puuttumista. Onko herra a:n ja b:n lisäksi olemassa vielä puolisokin?

Mainitset ekassa viestissä, että kumpikaan ei ole puolisosi. :)

Mä en ala suhdekuvioitani selittään. Ne kun ei liity mahdolliseen isyyteen millään tavalla. En tiedä muutenkaan, että kelle kirjotit tuon tekstis, koska mä en ole harrastanut seksiä viikon sisällä kahden eri miehen kanssa. Olen yh tälläkin hetkellä ja periaatteeni on se, että jokaisen lapsen synnytän itselleni. Joten kiitos kovasti, mutta hieman hutiin löit.

Kuinka monen lapsen yh olet jo nyt?

"jokaisen lapsen synnytän itselleni". Huh huh mitä tekstiä ja mikä asenne.

Yks virhe ja heti käsketään ottaan elämä haltuun paremmin? Kiitos vaan, mutta muilta osin mulla on kyllä elämä hallussa. B ei halua keskustella lapsesta, koska tiedostaa sanomattakin sen, että isä saattaa olla joku muu, vaikka olen vakuuttanut että ei ole. Suojelee itseään suuremmalta pettymykseltä. Olisko olemassa jotain äijäpalstaa, jossa pysyttäis ihan asiassa, eikä alettas ruotiin kaikkia muita sivuseikkoja?

Entä jos b kertoo raskaudesta sukulaisilleen ja ystävilleen ja kertoo olevansa tulevan lapsen isä? Olisi todella noloa hänelle, jos a olisikin vauvan isä.

ja kun a on hirveä isäehdokas, niin lapsen syntymän jälkeen jos b:lle on sanottu otatte isyystestin ja sen jälkeen kun tulee tieto, että reisille roiskauttaja ei ole isä, niin sanot, että et tiedä kuka voisi olla ja kieltäydyt isyyden selvittämisistä.

Pöyristyttävä ehdotus. Tottakai isyys pitää selvittää ja lapsella oikeus tietää kuka on hänen isänsä ja isällä oikeus tietää lapsesta.

Mun mielestä on aika kamalaa, että oot menny vannomaan ettei isä voi olla kukaan muu, ellei kyseessä oo jeesuksen toinen tuleminen. Kun herra B joka tapauksessa haluaa sen testin, niin mieti nyt se tilanne, että hän ei ookaan isä. Ok, jos teillä ei ois yhtä lasta jo, niin sillon kai noin vois tehdä, sillon herra B vaan katkasis välinsä suhun ja inhois sua loppuikänsä, mutta mites sitten teidän yhteisen lapsen hoitaminen? Mitä sitten, jos isä onkin A, ja sä oot vannonu B:lle ettei muita vaihtoehtoja ole? Miten hän sen jälkeen suhun suhtautuu ja miten teidän lapsen yhteishuolto onnistuu?

[QUOTE="Siis";30001994]Mun mielestä on aika kamalaa, että oot menny vannomaan ettei isä voi olla kukaan muu, ellei kyseessä oo jeesuksen toinen tuleminen. Kun herra B joka tapauksessa haluaa sen testin, niin mieti nyt se tilanne, että hän ei ookaan isä. Ok, jos teillä ei ois yhtä lasta jo, niin sillon kai noin vois tehdä, sillon herra B vaan katkasis välinsä suhun ja inhois sua loppuikänsä, mutta mites sitten teidän yhteisen lapsen hoitaminen? Mitä sitten, jos isä onkin A, ja sä oot vannonu B:lle ettei muita vaihtoehtoja ole? Miten hän sen jälkeen suhun suhtautuu ja miten teidän lapsen yhteishuolto onnistuu?[/QUOTE]

Et keksinyt ensimmäistäkään kysymystä, jota en olis jo miettiny.

Mä en ala suhdekuvioitani selittään. Ne kun ei liity mahdolliseen isyyteen millään tavalla. En tiedä muutenkaan, että kelle kirjotit tuon tekstis, koska mä en ole harrastanut seksiä viikon sisällä kahden eri miehen kanssa. Olen yh tälläkin hetkellä ja periaatteeni on se, että jokaisen lapsen synnytän itselleni. Joten kiitos kovasti, mutta hieman hutiin löit.

Suhdekuviot ei liity isyyteen millään lailla? Eikö? Whaat? Oletpas näsäviisas tyyppi. Turhaan meille viisastelet, itse olet saanut itsesi kyseiseen tilanteeseen. Itse sanoit että herra b on jo yhden lapsesi isä, joten eikö muka suhdekuviosi liity isyyteen? Vai suhteiletko huviksesi random tyyppien kanssa, ja teet sitten lapset puhtaasti vain itsellesi? Ihme tyyppi.

Suhdekuviot ei liity isyyteen millään lailla? Eikö? Whaat? Oletpas näsäviisas tyyppi. Turhaan meille viisastelet, itse olet saanut itsesi kyseiseen tilanteeseen. Itse sanoit että herra b on jo yhden lapsesi isä, joten eikö muka suhdekuviosi liity isyyteen? Vai suhteiletko huviksesi random tyyppien kanssa, ja teet sitten lapset puhtaasti vain itsellesi? Ihme tyyppi.

Ei liity. Aivan seurustelenko jomman kumman kanssa vai en, se ei muuta tosiasiaa, että lapsi voi olla hedelmöittynyt kummasta tahansa. Enkä viisastellut, vaan oikaisin edellisen kirjoittajan faktat, joiden mukaan olen ollut sängyssä kahden eri miehen kanssa viikon sisään, näin ei ole ollut. En ole myöskään ollut huvikseni random tyyppien kanssa ja se ei taas ole minun ongelmani, jos joku ei tajua, mitä lasten tekeminen itselleen tarkoittaa :)

Kuin ihmiset kehtaa käyttäytyä niinkuin esimerkiksi tässä ketjussa? Ei mene minun jakeluun, että mihin ne käytöstavat unohtuvat kun voidaan huudella tuntemattomille ihmiselle tuntemattomana.

ma luottaisin siihen ultraan. koska itsellani piti olla viikkoja 12+ jottain ja laakari huomas heti puoles sekunnis et sikio on isompi kuin piti jolloin viikkoja tuli 14+5. koska sulla on la? siitahan se hedelmoityshetki nakyy. varhaisultrassa viikot voi heittaa (itsellani 2viikkoa) mut np kyl on jo tarkempi.

[QUOTE="milli";30002602]ma luottaisin siihen ultraan. koska itsellani piti olla viikkoja 12+ jottain ja laakari huomas heti puoles sekunnis et sikio on isompi kuin piti jolloin viikkoja tuli 14+5. koska sulla on la? siitahan se hedelmoityshetki nakyy. varhaisultrassa viikot voi heittaa (itsellani 2viikkoa) mut np kyl on jo tarkempi.[/QUOTE]

La laskettiin noiden väärin muistettujen menkkojen perusteella lokakuun loppupuolelle, eikä sitä np-ultrassa siirretty, kerta olin siellä viikolla 12+2 (todellisuudessa 14+2) ja viikot vastasivat noita 12+2 tasan.

La laskettiin noiden väärin muistettujen menkkojen perusteella lokakuun loppupuolelle, eikä sitä np-ultrassa siirretty, kerta olin siellä viikolla 12+2 (todellisuudessa 14+2) ja viikot vastasivat noita 12+2 tasan.

Anteeks, todellisuudessa 13+2. Mut kuten joku tonne olikin kirjottanu, niin eikös sieltä 14 viikon sikiö olis pitany löytyä, mikäli hedelmöitys on tapahtunut a:n kanssa?

itse laskisin la:n seka hedelmoittymisen juurikin tuon np-ultran mukaan. en menkkojen. oma kiertoni on kaikkea valilt 26-74...joten se ei ole mitenkaan luotettava laskutapa. kun elimisto ei toimi kuin sveitsilainen kello joten ovis voi heitella.

Täällä ihan turhaan jotkut vannoo ettei kuukautisten aikana voi tapahtua ovulaatiota. Me harrastettiin seksiä vain ja ainoastaan kuukautisten aikana ja mitenkäs kävikään.. Tulin raskaaksi juu vaikka olevinaan ei pitäis olla mahdollista koska kuukautiskierto ollut säännöllinen. Onneksi ei ole kuin yksi isäkandidaatti ja lapsi saa tulla vaikka olikin todellinen vahinko!

[QUOTE="Leijonankita";30002698]Mä en osaa tähän oikein muuta sanoa kuin että, hitsi että te suomalaiset naiset olette kyllä melkoisia huoria. Hyi![/QUOTE]

Kiitos mielipiteestäs :) Huora ottaa rahaa seksistä ja sitähän tässä ei paljasteta, että oonko tehnyt niin vai en, joten jätetäänkö se pois nyt?

Täällä ihan turhaan jotkut vannoo ettei kuukautisten aikana voi tapahtua ovulaatiota. Me harrastettiin seksiä vain ja ainoastaan kuukautisten aikana ja mitenkäs kävikään.. Tulin raskaaksi juu vaikka olevinaan ei pitäis olla mahdollista koska kuukautiskierto ollut säännöllinen. Onneksi ei ole kuin yksi isäkandidaatti ja lapsi saa tulla vaikka olikin todellinen vahinko!

Mielenkiinnosta kysyn, että vastasko sulla viikon np-ultrassa sitä mitä piti?