Hee mä osasin!!!!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heeeeeeeeeeeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heeeeeeeeeeeeee

Vieras
Vähäks tuli hieno.

Mä en ole mikään ylitaiteellisen lahjakkaan luova, mutta kerrankin mäkin osasi. Tein tommosen syksypöytäasetelman.

Ostin semmosia valmiita, kuivattuja risun ja kukkien sekotuspusseja (kaks erilaista vähän eri värisiä), siis niitä, mitä myydään nykyisin vähän joka sisustustavaroita myyvässä liikkeessä.

Sit laitoin isolle korivadille lasilautasen, kynttilän keskelle ja noita sisustuskuiva juttuja siihen lautaselle ympärille niin, ettei tuo lasilautanen paista tuolta ja tuosta tuli hieno! :D

Hih, kerrankin mäkin osasin ja keksin jotain. (masentavia välillä ne Tilan sun muiden kattaukset, kun ei mun mielikuvitus osaa niitä tehdä.) :)

Mut se tosta kyllä pitää sanoa, että pitää vahtia tota kynttilää, vaikka se onkin aika korkee eikä varmaan vähään aikaan kyllä ole lähelläkään noita kuivajuttuja, mutta vahtia kuitenkin, että ei tule meille pöytäroihu.. vaikka sama juttuhan se on muidenkin kynttilöiden ja ihan tavallistenkin kynttilämansettien kanssa. Eihän niitäkään voi antaa olla loppuun asti (tai siis kunnes kynttilä on palanut loppuun asti).

Mulla tuo kynttilä on tuommonen kolmisydäminen, aika paksu, joten varmaan kuitenkin aika kauan voi tosta nauttia. :D

(itsekseni täällä iloitsen ja taputan itseäni selkään :D)

Yhteistyössä