Heh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pah...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pah...

Vieras
Miks jokainen äijä väittää täällä että omistaa muka n.20cm pitkän kyrvän, vaikka ihan OIKEASTI on todettu että se on harvinaista että kellään on sen pituinen. Että melkein jokaisella miehellä keskimäärin on n.15-17cm pitkä kulli. Älkää tehkö ihtestänne miehet naurunalasia!

Aivan! Tuota samaa asiaa olen minäkin miettinyt! Mitä järkeä on valehdella tollasella??? Ja jos luulette että kaikki naiset haluaa jotain isoja kankeja niin väärässä olette. Ainakin tämä nainen haluaa ihan vaan normaalinkokoista kalua!

Minun mielestäni paksu ja pitkä,siis iso. on ehdottomasti paree..Ja kunnon suuseksiä puolin ja toisin.
Minä en mitään pientä...kunnon kanki pitää olla..ja kivekset myös sen mukaiset;).

Tulee mieleeni kyllä sonni=) hups;)

no mun mieheni mitta on 22cm....on totta et suomalaisen perimiehen mitta on se 15-17cm,mutta on myös todellakin näitä isoompiakin....
että tuskin ne kaikki paskaa puhuu ja jos puhuu niin komiat nauruthan ne naamallen saa loppupeleissä heh....

sekin totta mutta jos mies valehtelee koonsa ja sit tavataan oikeesti ja koko on paljon ja huomattavasti pienempi kuin hän oli väittänyt,niin kyllä siinä nauru tulee.varsinkin jos nainen on vartavasten ISOA lähtenyt koettamaan ei se pieneen tyydy.
mutta toki siis se että osaa käyttää oli koko mikä vaan on kaiken a ja o.....mutta silti aika harva osaa kunnolla kaluaan käyttää....

Yhteistyössä