Hei laihat ihmiset! Galuppia pukkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin ekan vaakani vasta kuukausi sitten, lähinnä ajattelin noita tenavia sillä punnita. Ja pitäis kuulemma tuota omaakin painoa tarkkailla, kun ei sais päästä enää oikein alemmaskaan. :/

Kerta viikkoon pyrin käymään. Peili on mulle se, mikä kertoo. Ja lempifarkut =)

Mielestäni en ole edes laiha, mutta koska useimpien mielestä olen, voin kai vastata. :xmas:

Niin, siis, pari vuotta sitten ostin vaan ja kyllä käyn sillä ja teen heti jotain jos se näyttää enemmän kuin pitäisi.

Mä olen käyny tänävuonna poikkeuksellisesti 2 kertaa vaa'alla!! Siis nyt on vasta huhtikuu, yleensä käyn puolen vuoden välein...

Nämä erheet tuli tehtyä siksi, koska ystäväni houkutteli minut mukaansa uimahalliin vesijumppaan ja siellähän oli sitten se vaaka. :)

Muuten, omasta mielestäni en ole laiha enkä hoikka. Ystävän mielestä olen. Painoa 52 kg ja pituutta 166 cm.

Silloin kun olin hoikka kävin vaa'alla 2 x päivässä: aamulla ja illalla.
Jos illalla oli painoa tullut esim. 100 g lisää, en syönyt seuraavana päivänä sitä vähääkään, eli vähensin siitä vähästäkin vielä.
Olin laiha, pysyin laihana.
Sitten tapasin kivan hyvän kaverin, ystävän, miespuolisen, mutta emme seurustelleet koska minä olin yh enkä halunnut miestä elämääni eikä hän halunnut olla "toinen mies"... no, hän sanoi että voisin syödä enemmänkin, olen niin laiha.
Niin aloin syödä.
Tottakai paino nousi.
Meni vuosia vuosia vuosia ja sitten tapasin taas miehen, joka oli ja on edelleen oikea suursyömäri ja aina nälkäinen ja hänen kanssaan oleminen oli ihan missä vaan hirveää, kun aina piti pysähtyä syömään.
Mulle olisi riittänyt että aamulla katsoin jääkaappiin tai joskus jopa söin voileivän ja sillä pärjäsin iltaan asti. Mutta tämä mies halusi syödä päivälliset ja lounaat ja iltapalatkin vielä...

joten minäkin siinä sitten jotain napostelin joten taas ollaan lihottu ja nyt olen 10 kg lihvampi ja 20 v vanhempi verrattuna tarinan alkulähtökohtaan.

Va'alla ei oikein viitsi käydä kovin usein, kun summa on niin järkky ja iso.

Käyn vaa´alla silloin jos olen paikassa, jossa sellainen on. Kuntosalilla, neuvolassa jne. Eli säännöllisen epäsäännöllisesti punnitsen, tosin enemmän huvin vuoksi kuin aidosta kiinnostuksesta, vaatteista kyllä tietää jos on parikin kiloa plus tai miinus normaalipaino.

Yhteistyössä