Käytättekö kirjastoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyyyy

Vieras
Kuinka usein käytte? Mitä sieltä lainaatte? vai käyttekö vaan esim lehtisalis netissä tms? Minkä ikäisiä olette? Ootteko työssäkäyviä, opiskelijoita työttömiä? Käyttääkö teidän lapset kirjastoa?

Noin kerran viikossa käytämme kirjastoa. Kirjoja, dvd:tä ja lapsille cd-levyjä tulee lainattua. Lehtisalia emme käytä. Olen 35v, mies 45v, lapset 1v, 3v, 6v, 11v, 13v ja 14v. Mies töissä ja minä kotiäitinä. Lapsetkin käyttävät ahkerasti kirjastoa, koska se on melkein naapurissamme.

Lapset saavat valita muutaman kirjan itselleen kun käymme. Itselleni lainaan romaaneja, viimeksi Markus Nummen Karkkipäivän, ja joskus matkaoppaita. Käydään ehkä kerran kuussa.

Itse olen 38 vuotta, lapset neljä ja kymmenen vuotta. Kymmenenvuotias tosin ei enää aina lähde mukaan.

Niin ja käyn päivätyössä.

Viimeksi muokattu:
Jep. Lapsen kanssa tulee käytyä aika usein. Yleensä lainataan lapselle satukirjoja ja äänisatuja, joskus otan itselleni muutaman dekkarin.

Mä olen jäänyt justiinsa työelämästä äitiyslomalle. Olen 30v, lapsi 5v ja mies 27v.

Satunnaisesti. Jos haluan lukea jostain tietystä aiheesta paljon ja netin antamat tiedot ei enää riitä niin käyn lainaamassa kirjastosta aiheeseen liittyviä kirjoja tai lehtiä. Esim. Puutarhanhoito, lastenhoito, ruokavalio..

Yhteistyössä