hei miten mä jaksaisin tätä vauvaelämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihQ

Vieras
tää käy koville tää valvominen ja jos saan nukkua päivällä niin on kaksin verroin sekaisin. mulla on vielä nukkumisen pelko, eli en haluu mennä nukkuu kun tiedän että kohta tarvii taas nousta ja herätä. puhuin neuvolassa tästä, muttei oikein kommentoinu mitenkään. väsyttää niin paljon ja vaikka vauva on ihana niin jotenkin tuntuu että menee ohi aina ne leikki hetket kun oon vaan niin väsyny. hoitoonkaan ei oikein voi mennä kun imetän.

onko muilla ideoita tai apuja?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla ei oikein tuu pulloon tuota maitoa :(
on mulla mies mutta se tekee ylipitkiä päiviä...

Muista että tuo ylipitkä päivä ei ole syy! :)
Yhdessä olette lapsenne tehneet joten molempien pitää osallistua.

Täälläkin vielä henki pihisee, vaikka lapsen kaksi ensimmäistä elinvuotta valvottu enemmän ja vähemmän.
Valvotut yöt vain jättäneet pysyvät jäljet minuun. Pitkään jatkunut univaje on sekoittanut nukkumisrytmin kokonaan, ja harvoin nukun vieläkään "täydellisiä" yöunia, vaan heräilen vähän väliä, vaikka muut nukkuisivatkin. Hermoihin ja pinnan pituuteen myös vaikuttanut negatiivisesti. EI tarvi olla isokaan ärsyke, kun räjähdän :ashamed:

Meilläkin yöt rikkonaisia.Kuopus 9kk on levoton nukkuja,keskimmäinen 2v.herää joskus kiukkuamaan ja 5-vuotias pissailee silloin tällöin sänkyynsä..Huoh.Mulla on myös vaikea mennä nukkumaan,kun ajattelen jo valmiiksi,että milloin tulee herätys taas..Etenkin silloin,kun mie son yövuorossa niin on hankala mennä sinne hiljaisuuteen nukkumaan,kun sen pian sitten rikkoo itkut.. :/

Yhteistyössä