\
On se hyvä että muillakin alkaa paikat pettämään
Miä oon kamala :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:08 Lilli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:04 tuutilulla kirjoitti:\Pitää painua joku päivä tiimariin.... metallilankaa löytyykin. Nyt alkaa jo pikku hiljaa niskaan jyskyttää tää pieni näperrys. Pitäis malttaa pitää huilipäiviäAlkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:01 Lilli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 22:57 tuutilulla kirjoitti:\Toihan on hieno! Mistä löysit ton mallisia kristalleja?Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 22:55 Lilli kirjoitti:Harmi, että Jyväskylä on niin kaukana ja Keskisen kyläkauppa.Tosin mun vanhemmat käy siellä usein, muttei ne koskaan tuo mulle mitään, vaikka pyydän![]()
Mä tein sitä saakelin kristallikruunua koko päivän.Kolme kertaa purkasin ja tämä on neljännen kerran kuva:
![]()
Toista mallia pitää vielä yrittää ja sitten lyön hanskat tiskiin kruunujen osalta!!!
Keittiönoita! Laita sitten infoa tänne, kun saat tietää siitä norjalaisesta lelukaupasta jotain! Kiitos, kun kyselit! Pikaista paranemista sulle :hug:
Kiitos!
Tuo ylempi rengas on avaimenperästä ja alempi on kahtia leikattu servettirengas.Molemmat maalasin kullanvärisellä kynsilakalla.
Noi muovikristallit ovat Sinooperista ja Tiimarista.Kasaus hyvin ohuella kullanvärisellä metallilangalla.Ketju on korusta.![]()
No mä olen ottanut parina yönä lihasrelaksantteja, kun olen niin jumissa.Selkä puutuu, mutten malta olla tekemättäkään :ashamed:
On se hyvä että muillakin alkaa paikat pettämään