Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:08 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:04 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:01 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 22:57 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 22:55 Lilli kirjoitti:
Harmi, että Jyväskylä on niin kaukana ja Keskisen kyläkauppa.Tosin mun vanhemmat käy siellä usein, muttei ne koskaan tuo mulle mitään, vaikka pyydän :(

Mä tein sitä saakelin kristallikruunua koko päivän.Kolme kertaa purkasin ja tämä on neljännen kerran kuva:

kristallikruunu15bh.jpg

Toista mallia pitää vielä yrittää ja sitten lyön hanskat tiskiin kruunujen osalta!!!

Keittiönoita! Laita sitten infoa tänne, kun saat tietää siitä norjalaisesta lelukaupasta jotain! Kiitos, kun kyselit! Pikaista paranemista sulle :hug:
Toihan on hieno! Mistä löysit ton mallisia kristalleja?

Kiitos!
Tuo ylempi rengas on avaimenperästä ja alempi on kahtia leikattu servettirengas.Molemmat maalasin kullanvärisellä kynsilakalla.
Noi muovikristallit ovat Sinooperista ja Tiimarista.Kasaus hyvin ohuella kullanvärisellä metallilangalla.Ketju on korusta.
Pitää painua joku päivä tiimariin.... metallilankaa löytyykin. Nyt alkaa jo pikku hiljaa niskaan jyskyttää tää pieni näperrys. Pitäis malttaa pitää huilipäiviä :D

No mä olen ottanut parina yönä lihasrelaksantteja, kun olen niin jumissa.Selkä puutuu, mutten malta olla tekemättäkään :ashamed:

On se hyvä että muillakin alkaa paikat pettämään :laugh: Miä oon kamala :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:12 tuutilulla kirjoitti:
Saapasjalkakissaaaaa! Ootkos massasta tehnyt mitään? Jos oot niin eiks ollu paljon helpompi käsitellä ku vertaa taikataikinaa?

Ööh,älä yllytä,kun just aattelin että tänään en enää alota mitään :D :D :D
Kyllä se tuntuu paketin päältä jo ihan erilaiselta =) =)
Uskon kyllä... kattellaan josko huomenna,jos maltan,kun jos vaikka pääsis sinne kangaskauppaankin :D :D :D

Mikäs teillä on seuraava projekti?

Mä odotan vieläkin, että nää vessakalusteet kuivuis, että pääsis niitä jatkamaan.Maalasin ne öljymaalilla, joka ei kuivu koskaan
:(

wcnkaapit5pu.jpg

Sitten yritän tehdä vielä toisen kristallikruunun.

Mitäköhän sitä tekis sen nukkekodin suhteen, ostaako Minimaailmasta vaiko ei.Taidan lähteä ens kuussa sinne niitä katsomaan.
Mistä kaikkialta niitä nukkekoteja saikaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:17 Lilli kirjoitti:
Mikäs teillä on seuraava projekti?

Mä odotan vieläkin, että nää vessakalusteet kuivuis, että pääsis niitä jatkamaan.Maalasin ne öljymaalilla, joka ei kuivu koskaan
:(

wcnkaapit5pu.jpg

Sitten yritän tehdä vielä toisen kristallikruunun.

Mitäköhän sitä tekis sen nukkekodin suhteen, ostaako Minimaailmasta vaiko ei.Taidan lähteä ens kuussa sinne niitä katsomaan.
Mistä kaikkialta niitä nukkekoteja saikaan?

Kannattaa kattoo netistä lähimmät askarteluliikkeet ja käydä niissäkin kattomassa koteja...
Ja eiks joku sanonu että esim sinooperissa on kanssa?
Ja netti on sitten vielä yks mahis ja sitten vielä se jos tekee ite kokonaan...

Seuraava projekti.... Tota noin, pitää huomenissa kattoa pysyykö noi tänään massasta tekemät pöydät kasassa. Jos niin onnellisest pääsee käymään niin maalaillaan huomenna :D Ja jatketaan rehujen vääntöä tai kehitellään taas joku uus kokeilua vaativa juttu..

En miä tiijä... Riippuu mielialast ja tenavista... Jos oikein hyppipät pitkin seiniä.. meikäläinen näpertää massasta jotain. Sitäkö voi paiskoo olan takaa :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:17 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:12 tuutilulla kirjoitti:
Saapasjalkakissaaaaa! Ootkos massasta tehnyt mitään? Jos oot niin eiks ollu paljon helpompi käsitellä ku vertaa taikataikinaa?

Ööh,älä yllytä,kun just aattelin että tänään en enää alota mitään :D :D :D
Kyllä se tuntuu paketin päältä jo ihan erilaiselta =) =)
Uskon kyllä... kattellaan josko huomenna,jos maltan,kun jos vaikka pääsis sinne kangaskauppaankin :D :D :D

Höh, eihän siin kauan mee kun vaikka lautasen pyöräytät kokeilumielessä... Pallo ja liiskaat pöytään... Valmis :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:27 tuutilulla kirjoitti:
Höh, eihän siin kauan mee kun vaikka lautasen pyöräytät kokeilumielessä... Pallo ja liiskaat pöytään... Valmis :laugh:

Juu juu,mä kokeilen vaan ja herään siitä sitten kolmen aikaan aamulla että jaaha,mulla ois tässä tämmönen kokeilu ja tämmönen ja tämmönen ja ja ja :D :D :D

Tuli vaan mieleen, etten seuraa juuri ollenkaan, mitä muut palstalla keskustelevat, kun on tämä meidän projekti.

Mä haluaisin rekkautua tolla Lilli-nikillä, mutten vaan onnistu.Olen joskus rekkautunut muulla nimellä ja en saa sitä muutettua, se herjaa koko ajan käyttäjätunnusta.Mitäköhän pitäis tehdä? Olen myös yrittänyt rekkautua ihan uudelleen, mutta sama homma.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 23:40 Lilli kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, etten seuraa juuri ollenkaan, mitä muut palstalla keskustelevat, kun on tämä meidän projekti.

Mä haluaisin rekkautua tolla Lilli-nikillä, mutten vaan onnistu.Olen joskus rekkautunut muulla nimellä ja en saa sitä muutettua, se herjaa koko ajan käyttäjätunnusta.Mitäköhän pitäis tehdä? Olen myös yrittänyt rekkautua ihan uudelleen, mutta sama homma.

Miten se sitä herjaa??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:12 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:10 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Anopinkieli tuli vielä tehtyä... :D Ei se nyt oikein kyllä hmm... no jaa...
ei kai sitä voi onnistuukaan koko ajan :D

Hyvähän tuo on.Noita mä en ole vielä kokeillutkaan.Jätän ne viimeiseksi...

Tuli liian lyhytkielinen anoppi :D Kuvassa muuten näkyy että meidän kirjahylly pääsee kohta oikeuksiinsa kun on täynnä nukkekotikamaa...
Vain talo oottaa vielä sisälmyksiään :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:14 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:12 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:10 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Anopinkieli tuli vielä tehtyä... :D Ei se nyt oikein kyllä hmm... no jaa...
ei kai sitä voi onnistuukaan koko ajan :D

Hyvähän tuo on.Noita mä en ole vielä kokeillutkaan.Jätän ne viimeiseksi...

Tuli liian lyhytkielinen anoppi :D Kuvassa muuten näkyy että meidän kirjahylly pääsee kohta oikeuksiinsa kun on täynnä nukkekotikamaa...
Vain talo oottaa vielä sisälmyksiään :D

Mullakin on toi Lundby kokonaan maalamatta ja tapetoimatta.
Mutta nyt mä painun pehkuihin, huomenna aikaisin on hammaslääkäri :'(

Hyvää Yötä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:25 Lilli kirjoitti:
Mullakin on toi Lundby kokonaan maalamatta ja tapetoimatta.
Mutta nyt mä painun pehkuihin, huomenna aikaisin on hammaslääkäri :'(

Hyvää Yötä!

No mulla on siinä vielä ulkopuolella jämätkin kiinni :whistle:
Mut kun en viittis huonekerrallaankaan laittaa niitä tapetteja,oon koittanu että saisin jokahuoneen tapetit selville... mut eei,enhän minä :D :ashamed: :D
Hyvää hampilääkärireisua...... =) =) :hug: :hug:

http://www.grsites.com/textures/__temp/drock00689837.jpg
NONNI,nyt mä löysin mun kylppäriin sen lattian..
VIHDOIN...
On muuten hyvä paikka ettii omia pintamateriaaleja,koska kun löydät kivan kuvion niin voit sen jälkeen muuttaa sen väriä miksi tahdot...
:D Ihan mun paikka.. :D
http://www.grsites.com/textures/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 18:48 vieras kirjoitti:
Suomestakin voi tilata puusepiltä nukkekoteja. Onko kukaan kysynyt, voisiko joku puuartesaaniopiskelija tehdä lopputyönä nukkekodin? Ei varmaan tulis liian kalliiksikaan..
Kun teistä joku mietti,että mistä hommata nukkekoti,niin ajattelin nostella tätä ehdotusta :wave: :wave:

Itse olen teettänyt yhdellä opiskelijalla koirallemme kopin,ja tyytyväinen olin siihen lopputulokseen :)
Sen pojan kanssa kahdestaan suunniteltiin koppi,ja hän sitten sen tekaisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 01:24 sivusta seurannut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 18:48 vieras kirjoitti:
Suomestakin voi tilata puusepiltä nukkekoteja. Onko kukaan kysynyt, voisiko joku puuartesaaniopiskelija tehdä lopputyönä nukkekodin? Ei varmaan tulis liian kalliiksikaan..
Kun teistä joku mietti,että mistä hommata nukkekoti,niin ajattelin nostella tätä ehdotusta :wave: :wave:

Itse olen teettänyt yhdellä opiskelijalla koirallemme kopin,ja tyytyväinen olin siihen lopputulokseen :)
Sen pojan kanssa kahdestaan suunniteltiin koppi,ja hän sitten sen tekaisi.

No mulla ei oo mahdollisuuksia tämmöseenkään vaihtoehtoon...
Ensinnäkin täälläpäin ei oo semmosia opiskelijoita ja toiseksi,minusta ei olis moista kysymään yhtään keltään...Jotta mä varmaan sen toisen joskus sitten ehkä teen itse,jos teen....Tai miehen avustuksella...Mulla ei oikein noi mittasuhteet toi....

Nyt tökkii ja pahast :\| Äsken näin noi massapurkit ja työkalupakit (sis. nukkekotitarvikkeita) ja meinas "yrjö" lentää... Massan haju alkaa kuvottaa..

Pitää vissiin yrittää pitää parin päivän tauko puuhastelussa jos vaikka se into palais takaisin. Nyt on sellanen väkisin vääntämisen tunnelma päällä... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 10:29 tuutilulla kirjoitti:
Nyt tökkii ja pahast :\| Äsken näin noi massapurkit ja työkalupakit (sis. nukkekotitarvikkeita) ja meinas "yrjö" lentää... Massan haju alkaa kuvottaa..

Pitää vissiin yrittää pitää parin päivän tauko puuhastelussa jos vaikka se into palais takaisin. Nyt on sellanen väkisin vääntämisen tunnelma päällä... :headwall:

No ehkä sit on aika pitää tauko jos siltä tuntuu :whistle: :whistle:

Yhteistyössä