Hei, olen Karpalo ja olen batteryholisti. Tämä on kuudes päiväni ilman Batterya.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karpalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karpalo

Vieras
Join ennen ainakin yhden Batteryn päivässä, parhaimpina - tai pahimpina - päivinä kaksikin. Kuinka paljon rahaa onkaan kulunut tähän paheeseeni. Rahaa kului myös kun joka päivä piti lähtä kauppaan ostamaan Batterya ja samalla tuli tehtyä turhia heräteostoksia. Jääkaappiin en voinut ostaa jemmaan, sillä silloin olisin juonut kaikki :ashamed:

Raskauksien ja imetysten ajaksi lopetin juomisen, mutta imetyksen loputtua ratkesin taas. Lopulta minut herätti jokapäiväinen päänsärky, joka varmasti johtui kaikesta siitä sonnasta, mitä Batteryssa on. Nyt olen voinut paremmin, mutta jokainen päivä on taistelua. Mutta olen päättänyt voittaa Batteryn himoni!

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
hieno juttu. myrkkyähän ne juomat on ja täysin tarpeettomia.

Ovat kyllä tarpeettomia ainakin minulle. En saanut niistä mitään piristystä, ehkä lähinnä henkisesti vain. Placebo vai mikä se sana on...? Myrkkyä varmasti ja nyt loppuajasta alkoi aiheuttaa tuon jokapäiväisen päänsäryn.

Kyllä sä pystyt siihen :flower:
Mä join PowerKingejä, kun ne maksoi duunissa vaan 50snt sis. pantin. Irrttauduin taas raskautuessani ja nyt en enää aio aloittaa uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mun tarvis kans. sen verran oon jo päässy, että tavisbattery vaihtu karmeeseen strippediin :D

Tsemppiä sullekin, että tekisit sen päätöksen! Odotin tämän olevan paljon vaikeampaa kun olin ihan koukussa, mutta yhtäkkiä se päätös vain tuli enkä ole tölkkejä katsellutkaan kun kaupassa on käyty. Mulle se maku oli ykkösasia, joten tuota stripped-versiota en saattanut juoda :x Vain sitä perinteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Hei, olen Kowalski ja olen Batteryholisti.

Päätäni särkee julmetusti jos en saa päivittäistä kofeiiniannostani. Enkä aio lopettaa :xmas:

Mullakin oli ennen noin, että päätä särki jos en saanut Batterya. Mutta tässä "loppuaikoina" se kääntyi toisinpäin; päätä särki sen jälkeen kun olin juonut sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Okei, no mulla meni aika normisti se 2-5 batterya päivässä :xmas:
Kyllä se siitä lähtee!

Viisi?! :o Eikö sulla sydän tykytä tuollaisen määrän jälkeen? Oletko laskenut paljonko menee kuukaudessa rahaa? Yritin aiemmin saada itseäni irti koukusta laskemalla rahanmenon, mutta en päässyt irti sillä keinollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Päätäni särkee julmetusti jos en saa päivittäistä kofeiiniannostani. Enkä aio lopettaa :xmas:

Mullakin oli ennen noin, että päätä särki jos en saanut Batterya. Mutta tässä "loppuaikoina" se kääntyi toisinpäin; päätä särki sen jälkeen kun olin juonut sitä.

Mä oon ollut ilman energiajuomaa tai kofeiinitabletteja joskus. Lopputulos: migreenikohtaus.

Eli jatkan kofeiinikoukussa oloa. Teetä tai kahvia en juo lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Kyllä sä pystyt siihen :flower:
Mä join PowerKingejä, kun ne maksoi duunissa vaan 50snt sis. pantin. Irrttauduin taas raskautuessani ja nyt en enää aio aloittaa uudestaan.

Ohoh, onpa halpoja! Tai en tiedä paljonko nuo kaupassa on kun en ole juonut muuta kuin Batterya. Raskaus on hieno syy lopettaa ja hyvä, ettet aio aloittaa. Harmittaa oma tyhmyys kun aina ratkesin imetyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hei, olen vartooja ja miekin OLIN energiajuomaholisti :wave:
Nyt ollut 11 viikkoa ilman mitään energiajuomaa.

:flower: Hienoa! Onko ollut miten vaikeaa/helppoa?

No oikeestaan aika helppoa. Mieli tekee kyllä... Mä nyt kahon kuin kauan tätä kestää, en oo varma oonko loppuelämäni ilman, mutta... Jos joskus vielä alotan niin sitten se on vaan ihan satunnainen tölkki sillon tällön.
Tupakoinninkin lopetin 10 viikkoa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Saako pepsi maxi-holisti liittyä ketjuun? :saint: Vai onko se sellasta "nössöjen juomaa" :D En onneksi voi addiktoitua batteryille ym ko olen allerginen niille väriaineille niissä...

Saa liittyä, tervetuloa! Minä olin vuosia sitten koukussa Pepsi Maxiin ja siinä muuten tais käydä samoin kun tän Batteryn kanssa, että alkoi päätä särkeä koko ajan. Siitä pääsin irti kans. Paljon sulla menee? Ite join jotain 3 litraa päivässä sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Okei, no mulla meni aika normisti se 2-5 batterya päivässä :xmas:
Kyllä se siitä lähtee!

Viisi?! :o Eikö sulla sydän tykytä tuollaisen määrän jälkeen? Oletko laskenut paljonko menee kuukaudessa rahaa? Yritin aiemmin saada itseäni irti koukusta laskemalla rahanmenon, mutta en päässyt irti sillä keinollakaan.

Hehe, en laskenut missään välissä, mut pystyyhän tosta vähän päättelemään :xmas:
Eikä se kaiketi kauheesti tykyttänyt, kahvia juon muutenkin ihan liikaa, ei tuo battery ainut pahe ollut :xmas:
Nyt olen päässyt jo niin hyvin yli että pystyn silloin tällöin yhden juoda, ilman että pitää heti seuraavana päivänä viimeistään ostaa toinen!
Ja mä aloin juomaan ihan maku wishyjä batteryn tilalla, eli jos jotain tekee mieli niin toi on hyvä vaihtoehto :)

Mä oon ollut ilman energiajuomaa tai kofeiinitabletteja joskus. Lopputulos: migreenikohtaus.

Eli jatkan kofeiinikoukussa oloa. Teetä tai kahvia en juo lainkaan.

Ai sulla käy noin... no tavallaan ymmärrän kyllä :hug: Minen kans juo ollenkaan kahvia tai teetä. Tai teetä saatan juoda, mutten niin välitä. Kahvi on :x

Yhteistyössä