K
kuules
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mun tarvis kans. sen verran oon jo päässy, että tavisbattery vaihtu karmeeseen strippediin![]()
toi on vielä epäterveellisempää kuin sokerilla makeutettu!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mun tarvis kans. sen verran oon jo päässy, että tavisbattery vaihtu karmeeseen strippediin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Saako pepsi maxi-holisti liittyä ketjuun? :saint: Vai onko se sellasta "nössöjen juomaa"En onneksi voi addiktoitua batteryille ym ko olen allerginen niille väriaineille niissä...
Saa liittyä, tervetuloa! Minä olin vuosia sitten koukussa Pepsi Maxiin ja siinä muuten tais käydä samoin kun tän Batteryn kanssa, että alkoi päätä särkeä koko ajan. Siitä pääsin irti kans. Paljon sulla menee? Ite join jotain 3 litraa päivässä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hei, olen vartooja ja miekin OLIN energiajuomaholisti :wave:
Nyt ollut 11 viikkoa ilman mitään energiajuomaa.
:flower: Hienoa! Onko ollut miten vaikeaa/helppoa?
No oikeestaan aika helppoa. Mieli tekee kyllä... Mä nyt kahon kuin kauan tätä kestää, en oo varma oonko loppuelämäni ilman, mutta... Jos joskus vielä alotan niin sitten se on vaan ihan satunnainen tölkki sillon tällön.
Tupakoinninkin lopetin 10 viikkoa sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Okei, no mulla meni aika normisti se 2-5 batterya päivässä :xmas:
Kyllä se siitä lähtee!
Viisi?!Eikö sulla sydän tykytä tuollaisen määrän jälkeen? Oletko laskenut paljonko menee kuukaudessa rahaa? Yritin aiemmin saada itseäni irti koukusta laskemalla rahanmenon, mutta en päässyt irti sillä keinollakaan.
Hehe, en laskenut missään välissä, mut pystyyhän tosta vähän päättelemään :xmas:
Eikä se kaiketi kauheesti tykyttänyt, kahvia juon muutenkin ihan liikaa, ei tuo battery ainut pahe ollut :xmas:
Nyt olen päässyt jo niin hyvin yli että pystyn silloin tällöin yhden juoda, ilman että pitää heti seuraavana päivänä viimeistään ostaa toinen!
Ja mä aloin juomaan ihan maku wishyjä batteryn tilalla, eli jos jotain tekee mieli niin toi on hyvä vaihtoehto![]()
Juu se on se kofeiini varmaan mikä koukuttaa ja aiheuttaa päänsäryn jos et juo. Onneksi meiltä on täältä matkaa Haaparantaan muutama sata kilometriä niin ei tuu sinne paljon lähdettyä.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Saako pepsi maxi-holisti liittyä ketjuun? :saint: Vai onko se sellasta "nössöjen juomaa"En onneksi voi addiktoitua batteryille ym ko olen allerginen niille väriaineille niissä...
Saa liittyä, tervetuloa! Minä olin vuosia sitten koukussa Pepsi Maxiin ja siinä muuten tais käydä samoin kun tän Batteryn kanssa, että alkoi päätä särkeä koko ajan. Siitä pääsin irti kans. Paljon sulla menee? Ite join jotain 3 litraa päivässä sitä.
Mie olen ollu koukussa jo vuosikausia ja päänsärky tullee jos en juo. Parhaimmillaan on menny 3litraa päivässä, nyt sitte raskausaikana onnistuin vähentään niin että vähintään se pari lasia on kuitenki pakko saaha. Joskus mennee enemmänki. Ja se on tuo pirun Haaparanta tuossa vieressä, sieltähän sitä kantaa halvalla juu ja menneehän sitä sitte. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuossa on puska tupakoinninkin lopettamisen vuoksi :flower: Kaikki paheet siis kerralla pois?Ite en varmaan pysty siihen, että juon yhtäkään tölkkiä. Siihen kyllä ratkean :ashamed:
Aikamoinen saavutusAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Yhdessä työpaikassa poistettiin juomaetu mun Pepsi Maxin lipittämisen takia :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu se on se kofeiini varmaan mikä koukuttaa ja aiheuttaa päänsäryn jos et juo. Onneksi meiltä on täältä matkaa Haaparantaan muutama sata kilometriä niin ei tuu sinne paljon lähdettyä.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Saako pepsi maxi-holisti liittyä ketjuun? :saint: Vai onko se sellasta "nössöjen juomaa"En onneksi voi addiktoitua batteryille ym ko olen allerginen niille väriaineille niissä...
Mie olen ollu koukussa jo vuosikausia ja päänsärky tullee jos en juo. Parhaimmillaan on menny 3litraa päivässä, nyt sitte raskausaikana onnistuin vähentään niin että vähintään se pari lasia on kuitenki pakko saaha. Joskus mennee enemmänki. Ja se on tuo pirun Haaparanta tuossa vieressä, sieltähän sitä kantaa halvalla juu ja menneehän sitä sitte. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Hei, olen Turkilmas ja olen ollut Pepsi Max-koukussa 12 vuotta. Olen juonut sitä vähintään 1,5- litraa päivässä ja monena päivänä on mennyt kolmekin litraa. Yhdessä työpaikassa poistettiin juomaetu mun Pepsi Maxin lipittämisen takia :ashamed: . Olen kulkenut kaikkialle Pepsi Max pullo mukanani, käsilaukussa kulkee pullo työmatkalla, kauppareissulla (täytyy saada juoda automatkalla) jne. jne. Ja kun joskus olin kaupan kassa, niin jopa siellä kassalla muilla oli puolen litran vesipullo, mulla 1,5 litran Pepsi Max- pullo.
Nyt olen siirtynyt viikonloppupulloon ja tää on multa uskomattoman huima saavutus. Eli saan ostaa 2-packin perjantaina ja sitten kun ne loppuu, niin lisää en osta. Kolme viikkoa on nyt täynnä. Samaan aikaan lopetin tupakoinnin ja siitäkin alkaa tuskat helpottamaan.
Tänään aloitin laihistelun, sillä nuo kolme viikkoa on kerryttänyt kiloja reilunlaisesti :snotty: . Vaan nytpä mä aion päästä niistä lihotuista ja myös kaikista ylimääräisistä kiloistani eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Aikamoinen saavutusAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Yhdessä työpaikassa poistettiin juomaetu mun Pepsi Maxin lipittämisen takia :ashamed:
Minä oon vaan saanut aikaiseksi sen, että respaan hankittiin isompia tuoppeja työntekijöiden juomalaseiksi. Pikkulaseja piti käydä baarin puolella täyttämässä jatkuvasti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä olin myös ennen kuin tulin raskaaksi, päiväannos 5-10 batterya. En juurikaan nukkunut, sain törkeitä paniikkikohtauksia, rytmihäiriöitä ym. ym.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Saako pepsi maxi-holisti liittyä ketjuun? :saint: Vai onko se sellasta "nössöjen juomaa"En onneksi voi addiktoitua batteryille ym ko olen allerginen niille väriaineille niissä...
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Hei, olen Turbojurpo ja olen 2+-holisti.
Harva se päivä menee täällä osallistuen sopiviin ja erityisesti sopimattomiin ketjuihin. Ihastutan ja vihastutan ihmisiä. Yritän säälittävästi olla hauska.
Tämäkin viesti tosin kasvattaa viestilaskuriani lupaamaani 10 000 viestin ylärajaan. Joten jonain kauniina päivänä tämäkin huba loppuu lopullisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Hei, olen Kowalski ja olen Batteryholisti.
Päätäni särkee julmetusti jos en saa päivittäistä kofeiiniannostani. Enkä aio lopettaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä olin myös ennen kuin tulin raskaaksi, päiväannos 5-10 batterya. En juurikaan nukkunut, sain törkeitä paniikkikohtauksia, rytmihäiriöitä ym. ym.