Hei, olen Karpalo ja olen batteryholisti. Tämä on kuudes päiväni ilman Batterya.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karpalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kivat sulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miten te voitte juoda noita :x Hampaatkin menee piloille.

Minä juon Kultalonkeroa, se maistuu ihan Teholta, mutta siitä tulee känniin.

:laugh:

Minä olen Rouva ja olen koukussa Pepsi Maxiin (kaikki muutkin laittikolat käy), 1-2 litraan meni päivässä, nyt viikon ajan olen vähentänyt ja käyttänyt "vain" 0,5-1 litraa päivässä....

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Se päänsärky on vieroitusoire...

Mulla taas päänsäryt nyt loppui kun lopetin juomisen :) Aiemmin kyllä tosiaan oli niin, että alkoi iltapäivästä päätä särkemään jos ei ollut vielä Batterya saanut ja sitten helpotti kun sai.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja kivat sulle:

Minä juon Kultalonkeroa, se maistuu ihan Teholta, mutta siitä tulee känniin.

:laugh:

Minä olen Rouva ja olen koukussa Pepsi Maxiin (kaikki muutkin laittikolat käy), 1-2 litraan meni päivässä, nyt viikon ajan olen vähentänyt ja käyttänyt "vain" 0,5-1 litraa päivässä....

Pepsi Maxihan on aika yleinen koukuttaja näköjään... Monikaan ei mainitse esim. Light Coca-Colaa vaan tuon Pepsin ja nimenomaan Pepsi Maxin.

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:

mä ihmettelen kanssa. Annatteko lastenkin vetää noita? Ja ootteko koskaan laskenu paljonko noihin palaa rahaa? Paljon muuten yks battery ja pepsi maksaa?

Lapset eivät tietenkään saa juoda Batterya! Limsaa jos käydään jossain ulkona syömässä, kotona ei koskaan. Yksi Battery maksaa 1,99-2,80 euroa yleensä. Pepsi Maxin hintaa en muista kun meillä ostetaan sitä tosi harvoin kun mies joskus juo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä ihmettelen kanssa. Annatteko lastenkin vetää noita? Ja ootteko koskaan laskenu paljonko noihin palaa rahaa? Paljon muuten yks battery ja pepsi maksaa?

Lapset eivät tietenkään saa juoda Batterya! Limsaa jos käydään jossain ulkona syömässä, kotona ei koskaan. Yksi Battery maksaa 1,99-2,80 euroa yleensä. Pepsi Maxin hintaa en muista kun meillä ostetaan sitä tosi harvoin kun mies joskus juo.

niin no lähinnä noita limsan kuluttajia tarkotinkin että antaako ne lasten juoda. Niin ootko sä laskenu paljon sulta menee vuodessa batteryyn? Jos et, niin laskepas.

niin no lähinnä noita limsan kuluttajia tarkotinkin että antaako ne lasten juoda. Niin ootko sä laskenu paljon sulta menee vuodessa batteryyn? Jos et, niin laskepas.
Olen laskenut, tuossa aiemmin siitä sanoinkin. Ja vaikka tiesinkin kuinka paljon siihen menee rahaa niin sekään ei saanut lopettamaan. Niin kova oli himo. Mutta nyt tuli herätys kun alkoi tulla fyysisiä oireita. Nyt siis olen ollut viikon ilman enkä enää aio juoda.ap

Mun vastaus katosi jonnekkin!

Mutta pointti oli, että eihän kahvin juojatkaan anna lasten juoda kahvia tai alkkikset viinaa... miksi siis oletetaan, että jos minä litkin pepsi maxia, lapsetkin joisi sitä?

Meillä lapset ei välitä limpparista, joskus ostetaan pikkupullot lasten limuja viikonloppuna, mutta en koskaan anna heille näitä tekomakeutettuja limuja.

Ja itse en juo kahvia.

Pepsi maksia saa 5 eurolla 4x1,5 litraa.

Täällä JepJep Juonut cocista noin 10 vuotta joka päivä 1½-3l. Nyt olen ollut juomatta myös viidettä päivää. Apuna on kofeiini tabletit ja kromi tabletit. Seuraavana on vuorossa tupakoinnin lopetus.

hui kauhee tätä ketjua :$

tsempit kaikille teille jotka olette nyt vähentäneet, lopettakaa kokonaan. ne myrkyt kertyvät elimistöönne, heikentävät aivojen toimintaa yms yms.

olen kerran juonut yhden batteryn ja sydän meinasi tulla ulos rinnasta. tuntui ihan kamalalta enkä pystynyt nukkumaan seuraavana yönä. ja kahvia siis juon kyllä päivittäin pari kupillista että kofeiini ei ole uusi asia.

aina mietin kaupassa, että ostaakohan niitä pepsi maxeja ja muita kemikaalisotkuja kukaan mutta näköjään ostaa, onneksi tämän ketjun ap aloitti ketjun nimenomaan siitä vinkkelistä että on päässyt addiktiostaan irti. hienoa!

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
hui kauhee tätä ketjua :$

tsempit kaikille teille jotka olette nyt vähentäneet, lopettakaa kokonaan. ne myrkyt kertyvät elimistöönne, heikentävät aivojen toimintaa yms yms.

olen kerran juonut yhden batteryn ja sydän meinasi tulla ulos rinnasta. tuntui ihan kamalalta enkä pystynyt nukkumaan seuraavana yönä. ja kahvia siis juon kyllä päivittäin pari kupillista että kofeiini ei ole uusi asia.

aina mietin kaupassa, että ostaakohan niitä pepsi maxeja ja muita kemikaalisotkuja kukaan mutta näköjään ostaa, onneksi tämän ketjun ap aloitti ketjun nimenomaan siitä vinkkelistä että on päässyt addiktiostaan irti. hienoa!

Mulle muuten tulee kahvista ihan tuo sama sydämentykytysreaktio. Siitä päättelin, että kahvi on pahempi myrkky kuin pepsi max! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Täällä JepJep Juonut cocista noin 10 vuotta joka päivä 1½-3l. Nyt olen ollut juomatta myös viidettä päivää. Apuna on kofeiini tabletit ja kromi tabletit. Seuraavana on vuorossa tupakoinnin lopetus.

Eikä irtautumista oikein mikään tahtonut mikään helpottaa kun isäntä koffilla töissä ja sieltähän sitä sai oikein litratolkulla=)

Jo reilu 2 viikkoa ilman Batterya :wave: Eilen tosin oli paha paikka kun mies ajatuksissaan oli ostanut mulle Batteryn kaupassa. Käskin sen heti piilottaa kun löysin kauppakassista. Varmana olisin revennyt jos se tuolla jääkaapissa huutelis :ashamed: Jossain se täällä olohuoneessa on piilossa...

Yhteistyössä