Alkuperäinen aloitus: Tehtäiskö isot treffit jonnekin nyt ku on vielä kesää jäljellä hetki ja vois nähdä jossakin ulkosalla? =)
Muokkaus: Tarpeeksi moni ilmoittautui jo vapaaksi su 15. päivä joten muokkasin otsikkoa.
Lisäinfoa: Kaivopuistossa on leikkipuisto, tavataan siellä. Mukaan ovat ilmoittautuneet alustavasti:
ninaTT
Tiimarinvihko
Empuu
Timangi-
tiiru
AnniHelena71
Kaksi ylintä tulevat ainakin
Jos pelkää ettei löydä sitä leikkipuistoa niin laittakaa yv:tä niin annan puh numeroni niin sitten voi soittaa ku eksyy
Mä en osaa selittää missä se leikkipaikka on, muuta ku että jos tulee sieltä ratikkapysäkeiltä Siwan viereltä niin kaartaa oikealle ja alas. Sit sen vissiin pitäis näkyä...
Muokkaus: Tarpeeksi moni ilmoittautui jo vapaaksi su 15. päivä joten muokkasin otsikkoa.
Lisäinfoa: Kaivopuistossa on leikkipuisto, tavataan siellä. Mukaan ovat ilmoittautuneet alustavasti:
ninaTT
Tiimarinvihko
Empuu
Timangi-
tiiru
AnniHelena71
Kaksi ylintä tulevat ainakin
Jos pelkää ettei löydä sitä leikkipuistoa niin laittakaa yv:tä niin annan puh numeroni niin sitten voi soittaa ku eksyy