Hei pk-seutulaiset mitäsnyttiläiset! Tavataan Kaivopuistossa sunnuntaina 15. päivä klo 15:00->

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Alkuperäinen aloitus: Tehtäiskö isot treffit jonnekin nyt ku on vielä kesää jäljellä hetki ja vois nähdä jossakin ulkosalla? =)

Muokkaus: Tarpeeksi moni ilmoittautui jo vapaaksi su 15. päivä joten muokkasin otsikkoa.



Lisäinfoa: Kaivopuistossa on leikkipuisto, tavataan siellä. Mukaan ovat ilmoittautuneet alustavasti:

ninaTT
Tiimarinvihko
Empuu
Timangi-
tiiru
AnniHelena71


Kaksi ylintä tulevat ainakin :D

Jos pelkää ettei löydä sitä leikkipuistoa niin laittakaa yv:tä niin annan puh numeroni niin sitten voi soittaa ku eksyy ;) Mä en osaa selittää missä se leikkipaikka on, muuta ku että jos tulee sieltä ratikkapysäkeiltä Siwan viereltä niin kaartaa oikealle ja alas. Sit sen vissiin pitäis näkyä...
 
Mä olin ihan innoissani, että jee jee, mukana ollaan.. Tajusin, että mulla on pk-seudulle nykyään vissiin kolmisen tuhatta kilsaa, eli taisi jäädä nämä treffit väliin :o :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä tuun sitten ens kesänä, ei tällä naamalla eikä kropalla vielä. :D

:o

Kuule näkisit mun naaman, ja näkisitkin jos tulisit B)

No okei, ehkä tällä naamalla, mutta ei kropalla. En vaan kehtaa. :ashamed: Olisi kyllä ihan kiva päästä käymään jossakin ihmisiä tapaamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä olin ihan innoissani, että jee jee, mukana ollaan.. Tajusin, että mulla on pk-seudulle nykyään vissiin kolmisen tuhatta kilsaa, eli taisi jäädä nämä treffit väliin :o :D

Hoppis :D Juu et taida ihan noin vaa päästä pariks tunniks kaivariin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä tuun sitten ens kesänä, ei tällä naamalla eikä kropalla vielä. :D

:o

Kuule näkisit mun naaman, ja näkisitkin jos tulisit B)

No okei, ehkä tällä naamalla, mutta ei kropalla. En vaan kehtaa. :ashamed: Olisi kyllä ihan kiva päästä käymään jossakin ihmisiä tapaamassa.

No ei muuta kun mukaan vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
No okei, ehkä tällä naamalla, mutta ei kropalla. En vaan kehtaa. :ashamed: Olisi kyllä ihan kiva päästä käymään jossakin ihmisiä tapaamassa.

Mikä sun kropassa on kun et kehtaa tulla?

Liikaa laardia. Enkä mä kehtais imettää niin julkisesti ja pitäis kuitenkin tuo pikkuherra ottaa mukaan, joka ei juo pullosta. :D Seliseli...
 

Yhteistyössä