Hei pk-seutulaiset mitäsnyttiläiset! Tavataan Kaivopuistossa sunnuntaina 15. päivä klo 15:00->

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voihan perse! Vihdoin kun se pk-miitinki järjestetään niin sitten se on aivan vääränä päivänä :(
tytön 2v synttärit on just sillon joten pakko jättää miitinki väliin :(
 
Tarkennan, kaivarissa on siis leikkipuistoalue, sitä mä aattelin treffipaikaksi :saint: Jos sopii? Siellä missä on hiekkalaatikko, sellanen lohikäärmeolio ui siinä, on keinut ja pari liukumäkeä ja kiipeilyteline... Lasten kanssa se olis varmaan helpoin paikka treffata. Mä jo suunnittelen tekeväni kyltin jossa lukee 2+ ja istuttavani sen siihen penkille jotta kaikki huomaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.

No ei se haittaa, mukaan vaa :) Ei me syrjitä iän perusteella!

Harkitsen, luulen, että sä olisit kivaa juttuseuraa :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.

No ei se haittaa, mukaan vaa :) Ei me syrjitä iän perusteella!

Harkitsen, luulen, että sä olisit kivaa juttuseuraa :)

Musta olis kiva tavata sut, ollaan monta kertaa palstalla samoissa ketjuissa pyöritty :) Vaikkei aina samaa mieltä olla oltu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.

No ei se haittaa, mukaan vaa :) Ei me syrjitä iän perusteella!

Harkitsen, luulen, että sä olisit kivaa juttuseuraa :)

Musta olis kiva tavata sut, ollaan monta kertaa palstalla samoissa ketjuissa pyöritty :) Vaikkei aina samaa mieltä olla oltu :whistle:

Ai sä muistat mut :) Niin, mä olen sen verran aikuinen että mun mielestä ihmiset ei riitele, asiat vain, mielipiteitä voi ja pitääkin mahtua maailmaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja maam:
Kiva kuulla olevansa tervetullut!
Laitan päivän kalenteriin :) Mietin vain et montakohan meitä on tulossa?

Jos kaikki pääsee mukaan jotka ovat nyt kiinnostuksena ilmaisseet eivätkä sanoneet, että eivät pääse, niin varmaan 5-7 äitiä ja liuta lapsia. Mutta vielähän tässä on kaksi viikkoa aikaa niin määrä voi lisääntyä ja suunnitelmat muuttua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.

Mä oon vuosimallia -67, pojat 5 ja 8 sekä 13. Se vanhin ei varmaan lähde mukaan :).

Mut toi on mun vika lomapäivä, voi olal vähän muutakin ohjelmaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muuallakin on elämää! kehäkolmosen ulkopuolelle tapaamisia!

Just sunlaisia ihmisiä en kestä yhtään.
Järjestä se tapaaminen ihan minne haluat!
Perkele, yhtään ei viitsitä itse nähdä vaivaa mutta kitistä kyllä osataan.
Valivalivali!
 

Yhteistyössä