?
!
Vieras
Tietääkö joku ketkä asuvat pk-seudulla? Voisin laittaa heille yk kutsua
LUETELKAA KEITÄ TIEDÄTTE! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Tietääkö joku ketkä asuvat pk-seudulla? Voisin laittaa heille yk kutsuaLUETELKAA KEITÄ TIEDÄTTE!
![]()
Onhan noita ollut ympäri Suomen. Ja nytkin samaan aikaan siis Turussa ja Helsingissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muuallakin on elämää! kehäkolmosen ulkopuolelle tapaamisia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muuallakin on elämää! kehäkolmosen ulkopuolelle tapaamisia!
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:Olis kyllä mukava tulla, mutten tiedä uskallanko :ashamed:
Olen pirullisen epäsosiaalinen. Ehkä...
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja Arwen:No voihan perse! Vihdoin kun se pk-miitinki järjestetään niin sitten se on aivan vääränä päivänä
tytön 2v synttärit on just sillon joten pakko jättää miitinki väliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.
No ei se haittaa, mukaan vaaEi me syrjitä iän perusteella!
Alkuperäinen kirjoittaja maam:Olis ihanaa tavata uusia äitejä, mut tällaisena epäsäännöllisen säännöllisenä harmaana, en tiedä kehtaanko..
Mulla poika 2v ja tyttö 11kk. Itse 22v.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.
No ei se haittaa, mukaan vaaEi me syrjitä iän perusteella!
Harkitsen, luulen, että sä olisit kivaa juttuseuraa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.
No ei se haittaa, mukaan vaaEi me syrjitä iän perusteella!
Harkitsen, luulen, että sä olisit kivaa juttuseuraa![]()
Musta olis kiva tavata sut, ollaan monta kertaa palstalla samoissa ketjuissa pyörittyVaikkei aina samaa mieltä olla oltu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maam:Kiva kuulla olevansa tervetullut!
Laitan päivän kalenteriinMietin vain et montakohan meitä on tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Pitäisköhän tulla...? Taidan vaan olla vähän eri sukupolvea kuin suurin osa täällä :ashamed: pojat 4,5v ja kohta 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:^ ahaa, että ihan oikea stalkkeri :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muuallakin on elämää! kehäkolmosen ulkopuolelle tapaamisia!