Hei te, joilla kokemusta pakettien hakemisesta siwasta?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Miten se homma toimii?

Mulla ei oo puhelinta käytössä nyt, erään kömmähdyksen takia, joten voiko sinne vaan mennä ja kysyä, onks mulle pakettia näkyny? :D
Normistihan siis ilmeisesti tekstiviestin laittavat??

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ai siis postipakettien?? ihan persiiistä..mä yritin kerran visa electronilla maksaa mut ei käy pakettia noudettaessa...vaikka muuten siä kaupas kyllä käy!! |O

entäs jos ihan laskulla oon tilannu? eihän sillon mitään maksaa tarvii noudettaessa? vai periikö siwa siitä jotain omaa maksua? :D

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
ai siis postipakettien?? ihan persiiistä..mä yritin kerran visa electronilla maksaa mut ei käy pakettia noudettaessa...vaikka muuten siä kaupas kyllä käy!! |O

entäs jos ihan laskulla oon tilannu? eihän sillon mitään maksaa tarvii noudettaessa? vai periikö siwa siitä jotain omaa maksua? :D

Ei peri =)

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

niin joo mä oonki aina joutunut maksaan heti käteisellä pakettia noudettaessa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Aikamoista säätämistä se ainakin tossa meidän "lähisiwassa" oli

kuin?

1 ihminen kassalla ja sit antamassa paketteja, joutu hakemaan avaimen ja sit ettimään sellasesta täyteen tupatusta kaapista pakettia. Palauttaessa sit taas joutu ettimään koneelta aika kauan et löys mikä paketti tuli takasinpäin.
Uutta heille tietysti, mut vaikutti aika hakusessa olevalta toiminnalta ja jos kaupassa olis enemmänki ruuhkaa niin olis varmaan entistä tuskasempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aikamoista säätämistä se ainakin tossa meidän "lähisiwassa" oli

kuin?

1 ihminen kassalla ja sit antamassa paketteja, joutu hakemaan avaimen ja sit ettimään sellasesta täyteen tupatusta kaapista pakettia. Palauttaessa sit taas joutu ettimään koneelta aika kauan et löys mikä paketti tuli takasinpäin.
Uutta heille tietysti, mut vaikutti aika hakusessa olevalta toiminnalta ja jos kaupassa olis enemmänki ruuhkaa niin olis varmaan entistä tuskasempaa.

Se saatto olla sille myyjälle uutta, mut vuodesta 2007 on matkahuollon pakketteja saanut siwaan.

Yhteistyössä