Meillä ainoa ratkaisu on ollut rajoittaa vaatteiden ja kenkien määrää, eli jokaiselle ostetaa vain TODELLISEEN TARPEESEEN vaatteet ja kengät. Minulla ja miehellä on molemmilla yksi kaupunkitakki ja yksi ulkoilupuku. Lapsilla on jokaisella haalari+2-osainen puku. Ei muuta. Meillä on tuulikaapissa pieni kaappi/vaatetanko, jossa on jokaiselta se eniten käytetty ulkovaate, ylähyllyllä on 2 koria, joista toisessa on lasten pipot, hanskat jne, toisessa meidän aikuisten pipot, hanskat, huivit sun muut. Lattiatasolla on sellainen ritiläkenkäteline, jossa 2 tasoa.
Meillä on isommassa eteisessä toinen pieni vaatekaappi, jossa myös ylähylly, tanko, muutama naulakko sekä ritiläkenkäteline. Tässä kaapissa on sitten jokaiselta se toinen vaatesetti, sadevaatteet, kumpparit jne.